forester nie odpala

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
d.sieron
0 gwiazdek
Auto: subaru forester 2.0
Polubił: 0
Polubione posty: 0

forester nie odpala

Post 2 mar 2019, o 22:30

Kupiłem forestera z 2002r bez turba,było fajnie miesiąc zatrzymałem sie zgasiłem auto o po kilku minutach chciałem zapalić a nic,zaholowany do warsztatu podłączony komp i nic zero błedów po dwóch dniach odpala ,takich przypadków miałem już trzy dodam że zostały sprawdzone czujniki poł. wału i wałków rozrządu rezystancjia ok.pompa paliwa cisnienie ok. swiece nowe cewka nowa,przewody nowe,iskra jest dodam że odpala z plaka.Rozrusznik kreci dobrze okumulator też ok.Szukam pomocy ???????



dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6" i legacy II 2.2 my 96
Polubił: 0
Polubione posty: 86 razy

forester nie odpala

Post 2 mar 2019, o 22:48


d.sieron pisze:Kupiłem forestera z 2002r bez turba,było fajnie miesiąc zatrzymałem sie zgasiłem auto o po kilku minutach chciałem zapalić a nic,zaholowany do warsztatu podłączony komp i nic zero błedów po dwóch dniach odpala ,takich przypadków miałem już trzy dodam że zostały sprawdzone czujniki poł. wału i wałków rozrządu rezystancjia ok.pompa paliwa cisnienie ok. swiece nowe cewka nowa,przewody nowe,iskra jest dodam że odpala z plaka.Rozrusznik kreci dobrze okumulator też ok.Szukam pomocy ???????
1. Napisz w dziale technicznym, na spokojnie, po kolei napisz co i jak, bo ciężko wyczytać z takiej nagromadzonej ilości informacji.
2. Rozumiem że silnik kręci ale nie odpala? Immobilizer działa poprawnie?
3. Co to znaczy odpala z plaka? LPG masz, czy sama benzyna?
4. Sprawdzany był rozrząd czy się nie przestawił?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

lutek34
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Krosno
Auto: '08 Subaru Tribeca 3.6l+LPG BRC P&D Plus
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

forester nie odpala

Post 3 mar 2019, o 09:36

d.sieron pisze:
2 mar 2019, o 22:30
odpala z plaka.
odpali z plaka i po wypaleniu plaka, pracuje normalnie na Pb?

pitercvc
2 gwiazdki
Auto: Forester sf civic fk civic ec
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 13 razy

forester nie odpala

Post 3 mar 2019, o 10:12

Obstawiam wtryskiwacze

ewemarkam
3 gwiazdki
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
Polubił: 0
Polubione posty: 16 razy

forester nie odpala

Post 3 mar 2019, o 10:57

Masz LPG?

ODPOWIEDZ