Z cyklu moje dziwne pytania
Czy ktoś zmieniał przełożenie na reduktorze w foresterze , normalnie ma chyba 1,5 w stosunku do normalnych przełożeń ,aaaaaaaaaaaaaa gdyby jeszcze wolniej, moment na podjazdach byłby
ośmielę się powiedzieć ....ZATRWAŻAJĄCY
zmiana przełożenia reduktora
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
zmiana przełożenia reduktora
Kiedyś kończy się wytrzymałość osi lub sens przy prędkości max 10km/h
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
-
Zdartapodeszwa
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester sf
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
zmiana przełożenia reduktora
W subaru reduktor jest w skrzynie biegów (w."ternówkach" w osobnej skrzyni rozdzielczej). W dużym uproszczeniu to dodatkowe koło zębate (trochę jak to do wstecznego). Trochę mało tam miejsca na włożenie większej zębatki (a mniejsza będzie mniej wytrzymała). Taka zmiana, nawet gdyby była możliwa(?) , to byłaby bardzo poważną ingerencją w skrzynię. Bez szlifowania raczej się nie obędzie. Ale specjalistą nie jestem . Swoją drogą zrobiłem trochę offrołdów foresterem i myślę, że większe przełożenie nie znalazłoby zastosowania. (ale popieram wszelką wynalazczcość )
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
zmiana przełożenia reduktora
Forkowi w terenie nie brakuje momentu, tylko prześwitu pod ramą
Jest ryzyko, musi być wybór.