Cześć!
Generalnie jakbym wiedział ile roboty będzie z prostym przełożeniem kierownicy to bym sobie darował. Ale jak się powiedziało A to trzeba już powiedzieć B :D
Generalnie widziałem pierdyliard konfiguracji przedliftowego wnętrza z poliftową kierownicą Momo w GTkach (Albo przeróbki albo chyba też tak było w tych "półliftach", prawda?)
Dobra. Kupiłem kierownicę. Wieloklin pasuje, jest okej. Pierwszy fakap - Złącze do poduszki i bolce "naprowadzające" zwijak (W przedlifcie są pionowo, w momo są "pod skos"). Do tego nawet jak nastawi się przedliftową taśmę tak, żeby CENTER był pod skos to przewody frontowe wystają w takim miejscu, że kierownicy nie da się założyć. Myślę sobie "Nie ma problemu, kupię poliftową taśmę" xD Aha, nie ma problemu, ta jasne :D
Poliftowa taśma od frontu pasuje do kierownicy idealnie..... za to gorzej z tyłem :D Poliftowa taśma jest generalnie cieńsza od przedliftowej, do tego mechanizm "kręcący się" też jest inaczej zbudowany.
Moje pytanie - Jak to ugryźć dalej? Możliwości widzę 2:
1. Czy w "półlifcie" gdzie występuje taka konfiguracja była taśma/zwijak inna niż w przedlifcie i polifcie?
2. Jeśli nie, to czy w takim razie muszę zmienić cały przełącznik zespolony od świateł wycieraczek? To niby nie problem, ale czy wtedy wszystko mi będzie pasować (łącznie z 3 czy tam 4 kostkami idącymi dalej pod deskę?)
Generalnie wiem, że się da, bo takie konfiguracje jeżdżą. Ale chciałbym jednak poradzić się kogoś kto ogarnia, żeby już nie błądzić we mgle ;P
Z góry dzięki za pomoc od osób, które już to rozbierały i ogarniają temat :D
Kierownica Momo (Polift) do Przedlifta GC8 GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania