Outback 2010 US - dorabianie kierunkowskazów dla rejestracji haka.
: 9 maja 2019, o 23:00
Witam!
jestem posiadaczem Subaru Outback 2.5i CVT z 2010 roku - auto sprowadzone z USA , obecnie zarejestrowane od roku w Polsce.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów przerabiał lusterka boczne dokładając kierunkowskazy?
Pytam , ponieważ zainstalowałem hak holowniczy z myślą głównie by wozić rowery na platformie Thule.
Niestety nie zdawałem sobie sprawy z faktu ,że wymagane są boczne kierunki celem rejestracji haka.
Na amerykańskich forach ludzie radzą sobie na różne sposoby np . kupując czyści zamienne tzn osłonę górną i dolną , lampy migacza oraz dorabiając instalację elektryczną .
Czy może szybciej i lepiej dorobić kierunki w innym miejscu np. nadkole. tak by na stacji diagnostycznej nie było problemów.
Pozdrawiam wszystkich.
Tomek
jestem posiadaczem Subaru Outback 2.5i CVT z 2010 roku - auto sprowadzone z USA , obecnie zarejestrowane od roku w Polsce.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów przerabiał lusterka boczne dokładając kierunkowskazy?
Pytam , ponieważ zainstalowałem hak holowniczy z myślą głównie by wozić rowery na platformie Thule.
Niestety nie zdawałem sobie sprawy z faktu ,że wymagane są boczne kierunki celem rejestracji haka.
Na amerykańskich forach ludzie radzą sobie na różne sposoby np . kupując czyści zamienne tzn osłonę górną i dolną , lampy migacza oraz dorabiając instalację elektryczną .
Czy może szybciej i lepiej dorobić kierunki w innym miejscu np. nadkole. tak by na stacji diagnostycznej nie było problemów.
Pozdrawiam wszystkich.
Tomek