Temperatura płynu chłodzacego Legacy 2.0R
: 13 wrz 2019, o 13:32
Witam szanowne grono posiadaczy plejad.
mam pytanie o kwestię temperatury płynu chłodzącego w silniku 2.0R (150kM).
Zauważyłem za pomocą modułu OBD, że mój płyn pracuje przeważnie w zakresie 94-98 stopni. W czasie upalnych dni, przy szybszej jeździe, zwłaszcza przy podjazdach temperatura doszła do 100 stopni. Nie mam problemu, w momencie wpadnięcia w korek po takiej jeździe, wentylatory spokojnie trzymają wtedy temperaturę poniżej tych 100. stopni.
pytanie czy to jednak nie za wysoka temperatura dla Subaraka? Wcześniej miałem 2.5 N/A Forka, który podczas zwykłej jazdy przy temperaturze około 20 stopni, trzymał temperaturę poniżej 90 stopni, a teraz w Legasiu mam tą temperaturę zawsze o kilka stopni wyższą.
Czy TTTM, czy mogę mieć problem z chłodnicą lub z nie do końca otwierającym się termostatem? Płynu nie ubywa, jest pod korek, objaw upg nie ma w ogóle.
d
mam pytanie o kwestię temperatury płynu chłodzącego w silniku 2.0R (150kM).
Zauważyłem za pomocą modułu OBD, że mój płyn pracuje przeważnie w zakresie 94-98 stopni. W czasie upalnych dni, przy szybszej jeździe, zwłaszcza przy podjazdach temperatura doszła do 100 stopni. Nie mam problemu, w momencie wpadnięcia w korek po takiej jeździe, wentylatory spokojnie trzymają wtedy temperaturę poniżej tych 100. stopni.
pytanie czy to jednak nie za wysoka temperatura dla Subaraka? Wcześniej miałem 2.5 N/A Forka, który podczas zwykłej jazdy przy temperaturze około 20 stopni, trzymał temperaturę poniżej 90 stopni, a teraz w Legasiu mam tą temperaturę zawsze o kilka stopni wyższą.
Czy TTTM, czy mogę mieć problem z chłodnicą lub z nie do końca otwierającym się termostatem? Płynu nie ubywa, jest pod korek, objaw upg nie ma w ogóle.
d