Cześć, podobny temat pewnie byl jednak ja nie mogę znaleźć rozwiązania.
Do rzeczy, Tak jak na filmie jak się zagrzeje to nie trzyma obrotów i nie chce się wkręcić,a na zimnym jest mniej drastycznie obroty są równe ale podwyższone i problemy z wkreceniem. Wymieniłem przeplywomierz i przewody zapłonowe bo jeden był uszkodzony. Przewody podcisnien nie widać nic złego. Dodam że problemy się zaczęły jak przeciagnalem gaz gdzieś do ok 6tys obr i nagle szarpnelo.
Moze ktoś coś doradzi. Pozdrawiam
Subaru GT szarpanie
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Subaru GT szarpanie
jak dla mnie to coś z doładowaniem. Sprawdzałeś czy nie ma nieszczelności pomiędzy MAFem a kolektorem ssącym?
Podłącz coś do odczytów korekt i AFR, będzie łatwiej.
Podłącz coś do odczytów korekt i AFR, będzie łatwiej.