Strona 1 z 1

prosze o podpowiedź

: 10 sie 2020, o 12:09
autor: AlekWRX
Witajcie, czy ktoś moze mi podpowiedzieć co mogło być przyczyną wyjścia korbowodu w silniku subaru wrx 268 koni. Silnik był po pełnym remoncie, czyli wymieniono, wał, panewki, pierscienie, rorzad kpl, wykonano pełną regeneracje głowic, chłodniczkę oleju, i jeden korbowód bo był zataciu panewek.

prosze o podpowiedź

: 10 sie 2020, o 20:46
autor: dzixd
AlekWRX pisze:
10 sie 2020, o 12:09
Witajcie, czy ktoś moze mi podpowiedzieć co mogło być przyczyną wyjścia korbowodu w silniku subaru wrx 268 koni. Silnik był po pełnym remoncie, czyli wymieniono, wał, panewki, pierscienie, rorzad kpl, wykonano pełną regeneracje głowic, chłodniczkę oleju, i jeden korbowód bo był zataciu panewek.
Co to znaczy wyjście korbowodu?
Pękł?
Wygiął się?
Wyszło zabezpieczenie przy tłoku?
Niedokręcony przy wale?

Re: prosze o podpowiedź

: 11 sie 2020, o 12:03
autor: Alan, Alan, Alan!
Albo nie zauwazyli, że zmęczony życiem. Tobie poszły panewki?
U mnie w podobnej sytuacji zleciłem wymianę walu, mimo że można go było skrobnąć jeszcze. Nie jest tani, ale przynajmniej mam spokój.

prosze o podpowiedź

: 19 sie 2020, o 11:03
autor: AlekWRX
dzixd pisze:
10 sie 2020, o 20:46
AlekWRX pisze:
10 sie 2020, o 12:09
Witajcie, czy ktoś moze mi podpowiedzieć co mogło być przyczyną wyjścia korbowodu w silniku subaru wrx 268 koni. Silnik był po pełnym remoncie, czyli wymieniono, wał, panewki, pierscienie, rorzad kpl, wykonano pełną regeneracje głowic, chłodniczkę oleju, i jeden korbowód bo był zataciu panewek.
Co to znaczy wyjście korbowodu?
Pękł?
Wygiął się?
Wyszło zabezpieczenie przy tłoku?
Niedokręcony przy wale?
korbowod sie ułamał w połowie i resztą przy sile rozpędu uszkodził blok silnika

prosze o podpowiedź

: 19 sie 2020, o 18:46
autor: dzixd
AlekWRX pisze:
19 sie 2020, o 11:03
dzixd pisze:
10 sie 2020, o 20:46
AlekWRX pisze:
10 sie 2020, o 12:09
Witajcie, czy ktoś moze mi podpowiedzieć co mogło być przyczyną wyjścia korbowodu w silniku subaru wrx 268 koni. Silnik był po pełnym remoncie, czyli wymieniono, wał, panewki, pierscienie, rorzad kpl, wykonano pełną regeneracje głowic, chłodniczkę oleju, i jeden korbowód bo był zataciu panewek.
Co to znaczy wyjście korbowodu?
Pękł?
Wygiął się?
Wyszło zabezpieczenie przy tłoku?
Niedokręcony przy wale?
korbowod sie ułamał w połowie i resztą przy sile rozpędu uszkodził blok silnika
:o
a obie części korbowodu były przymocowane do wału i do tłoka?
Jeżeli tak to jakaś wada materiału, albo wina firmy dostarczającej części, że sprzedają szmelc. Korbowód był wymieniany na nowy, oryginalny?

Jeżeli nie były przymocowane no to wina serwisu, bo poprawnie nie zamontowali korbowodu.

Ciężki temat, moim zdaniem wołać rzeczoznawce, który da ci podkładkę do dalszego działania.

prosze o podpowiedź

: 15 wrz 2020, o 09:34
autor: AlekWRX
korbowód został stary. Korbowód był zablokowany na sworzniu tłoka a na panewce chodził swobodnie. Spróbuje jakies zdjecia podesłac

prosze o podpowiedź

: 15 wrz 2020, o 09:42
autor: AlekWRX
IMG_20200723_132324.jpg
tłok
IMG_20200722_140633.jpg
korba