Cześć
Zmieliłem transmisję, z własnej głupoty. Udało mi się dorwać używkę z uszkodzoną obudową, u Carfita złożyli z dwóch jedną, auto jeździło ale pojawiło się szarpanie przy b. dynamicznym przyspieszeniu albo np. na postoju na światłach, tak jakby się napęd sam z siebie rozpinał i zapinał. Wyszło na to, że trzeba zregenerować sprzęgło hydrokinetyczne (czy tam konwerter, jak zwał tak zwał). Zostało zregenerowane, szarpanie ustało, skrzynia pracowała bardzo ładnie i płynnie... aż w pewnym momencie zaświecił się CHECK Sport i Cruise. Wypluło błędy P0700 i P0741. Pojechałem do warsztatu, sczytali błędy już bezpośrednio ze skrzyni, to samo. Padło podejrzenie, że coś się nie powiodła ta regeneracja, sprzęgło pojechało na reklamację, firma która je robiła obejrzała dokładnie, nie znalazła nic złego ale na wszelki wypadek zregenerowała je jeszcze raz.
Mechaniki złożyli skrzynię do kupy, pojechali na testy - CHECK i te same błędy. Wymienili kasetę sterującą, sprawdzili zaworki, sprężynki, kulki, apiać to samo.
Chłopaki zaczynają wpadać w rozpacz a mnie się przypomniało, że jeszcze na starej skrzyni, przed wymianą, raz mi się ten szacowny komplet (P0700 i P0741) zapalił, ale skasowany w trasie przez taki zabawkowy interface ELM - nie pojawił się więcej. To może to jednak nie kwestia transmisji tylko coś w aucie?
Macie może jakieś pomysły?
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
P0700 ostatnio się przewijał przez forum. Generalnie powodem tam była mała ilość płynu hydraulicznego w skrzyni. Sprawdź go sobie. Pamiętaj na pracującym silniku i zagrzanej skrzyni.
Może jakaś opaska jest niedokrecona i ucieka. U Crafita są fachowcy ale to ludzie, każdy może coś przeoczyć ;)
Może jakaś opaska jest niedokrecona i ucieka. U Crafita są fachowcy ale to ludzie, każdy może coś przeoczyć ;)
- maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
niestety poziom płynu jest OK. samochód najwyraźniej postanowił sobie robić z nas jaja :/
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
wtyczki sprawdzane były czy coś nie zaśniedziało albo coś?
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
wtyczki mają posprawdzać porządnie, całą wiązkę przedzwonić i przebadać na zwarcia.
jeszcze gdzieś w forumowych mądrościach (na kropce) wynikła kwestia zacisku DL na alternatorze (co to jest, nawet boję się zgadywać)
na razie cisza od nich :(
jeszcze gdzieś w forumowych mądrościach (na kropce) wynikła kwestia zacisku DL na alternatorze (co to jest, nawet boję się zgadywać)
na razie cisza od nich :(
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
P0700 to błąd ogólny, zapisany w ECU informujący że w TCM jest zapisany inny błąd, w twoim przypadku P0741.
wszystko to zostało sprawdzone?
wszystko to zostało sprawdzone?
- maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Outback MY05 bład transmisji P0700 P0741
lutek, auto jest u Carfita więc zakładam, ze mają tę instrukcję, którą cytujesz i pojechali po niej.
...ale już im to wysyłam bo na temat obwodu światła STOP np. nie toczyliśmy pogawędki :)
dzięki, będę informował dalej :D
...ale już im to wysyłam bo na temat obwodu światła STOP np. nie toczyliśmy pogawędki :)
dzięki, będę informował dalej :D
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========