Fotester SG XT swap EJ20TT

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Magic97
0 gwiazdek
Auto: było S-turbo
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Fotester SG XT swap EJ20TT

Post 2 wrz 2020, o 09:25

Siemanko pytanie do was czy jest opcja przełożenia bloku ej20tt do sg 2002 xt 2.0 ?
chodzi mi o sam blok z głowicami bez turbin i osprzętu ( osprzęt i turbo ze starego silnika )
Z tego co od kogoś słyszałem to ej20tt jest na hydraulice dzięki czemu odchodzi regulacja zaworów a reszta powinna pasować P&P.
Z góry dziękuje za każdą podpowiedz ;)



dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Fotester SG XT swap EJ20TT

Post 2 wrz 2020, o 10:00

a z którego roku to TT jest?
Z tego co ja wiem to regulacja hydrauliczna luzu zaworowego była do roku 1996, ale nie wiem jak to było w silnikach TT. Zwykłe turbo po 1996 miały zdaje się płytki/szklanki
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

Magic97
0 gwiazdek
Auto: było S-turbo
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Fotester SG XT swap EJ20TT

Post 2 wrz 2020, o 10:45

niestety nie wiem
o hydraulice usłyszałem od znajomego,
jedyne informację to to co znalazłem na wiki
The two DOHC, 16-valve heads incorporate a fuel-efficient, low-emission design, with a 'tumble swirl air' motion created by a specially shaped intake port and increased valve angle and lift. The belt-driven camshafts act directly on hollow valve stems. Intake valves are hollow (reducing their mass from 51.6 to 48.4 grams) and the exhaust valves (46.7 versus 50.5 grams) are sodium-filled for more efficient heat transfer.

ODPOWIEDZ