Strona 1 z 1

Forester sg 2006

: 17 lis 2020, o 21:06
autor: Forester88
Witam wszystkich na forum. Potrzebuje pomocy w sprawie silnika ej20 mianowicie chodzi o forestera sg z 2006r. Zmieniłem Silnik na taki sam ej20 tylko z imprezy z 2008r, silnik różni się tym, że w glowicach nie ma wyjścia na dopowietrzanie spalin-przez to są problemy z zapalaniem-obecnie przy temperaturze takiej jak teraz 7-10 stopni zapala od strzała, problem pojawia się jak silnik trochę ostygnie-muszę go kręcić ok 3 do 5sekund wtedy zapala (to jest tak jaj by coś go zalewalo). Proszę pomóżcie w tej sprawie, może kontakt do kogoś kto spotkał się z czyms takim.

Forester sg 2006

: 17 lis 2020, o 21:14
autor: ewemarkam
Wiesz że ja mam też u Siebie EJ20... To jest rodzina silników. Impreza STI też ma EJ20 :)
Jakie masz na kielichu odznaczenie? EJ204? EJ20F?
Wątpię aby brak odpowietrzenia z głowic był problemem.
Jest LPG w samochodzie?

Forester sg 2006

: 17 lis 2020, o 21:45
autor: Forester88
Jest lpg tylko zapala wiadomo na benzynę.

Forester sg 2006

: 17 lis 2020, o 21:50
autor: Forester88
Ej204LYRLB

Forester sg 2006

: 18 lis 2020, o 10:29
autor: ewemarkam
LPG było regulowane po zmianie silnika?
Odepnij akumulator jak go zgasisz, podepnij po paru godzinach, tak jak piszesz gdy trochę ostygnie. Sprawdź czy będzie problem. Chodzi o skasowanie korekt paliwowych.
Druga opcja, zakręć zawór na butli wypal gaz z przodów (pozwól mu zgasnąć na wolnych). I Pojeździj tak parę dni, napisz czy problem dalej występuje.

Forester sg 2006

: 18 lis 2020, o 20:54
autor: Forester88
Tak była regulacja lpg, zastosuje się do ww. Ogólnie to jest tak że jak jest ciepły zapala dobrze, jak ostygnie np. po 10-15minutach wchodzę zapalam i trzeba pilowac żeby zaskoczył.