Strona 1 z 1

Subaru Legacy 3,6

: 16 paź 2021, o 13:46
autor: Kinia
Witam forumowiczów. Wczoraj odebraliśmy z serwisu autko, był regenerowany silnik. Jechaliśmy kilkadziesiąt km. trasa, miasto. Wszystko było w porządku, ale nie zauważyliśmy wyboju na drodze, po podskoczeniu auto zaraz zgasło, udało się odpalilić w sumie od razu, ale zaświeciły się kontrolki: na stałe check engine, mruga napis break i tempomat...płyn hamulcowy jest, klocków raczej sporo, wycieku na oko nie widać.. a może ktoś z Was miałby jeszcze jakąś podpowiedź? Pozdrawiam serdecznie

Subaru Legacy 3,6

: 18 paź 2021, o 10:49
autor: dzixd
Kinia pisze:
16 paź 2021, o 13:46
Witam forumowiczów. Wczoraj odebraliśmy z serwisu autko, był regenerowany silnik. Jechaliśmy kilkadziesiąt km. trasa, miasto. Wszystko było w porządku, ale nie zauważyliśmy wyboju na drodze, po podskoczeniu auto zaraz zgasło, udało się odpalilić w sumie od razu, ale zaświeciły się kontrolki: na stałe check engine, mruga napis break i tempomat...płyn hamulcowy jest, klocków raczej sporo, wycieku na oko nie widać.. a może ktoś z Was miałby jeszcze jakąś podpowiedź? Pozdrawiam serdecznie
Jakie zabiegi kryją się pod pojęciem regeneracji silnika?
Bez podłączenia komputera i odczytania numeru błędu nic nie da się podpowiedzieć

Subaru Legacy 3,6

: 18 paź 2021, o 16:45
autor: Kinia
Regeneracja; wymiana pierścieni, regeneracja głowic, łańcuchy rozrządu.
Kody błędów; P0341, P0346, PO366, P0391...

Subaru Legacy 3,6

: 18 paź 2021, o 18:13
autor: rrosiak
Wspólnym mianownikiem dla wszystkich tych błędów jest problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Może podczas podskoku na nierówności nastąpiła jakaś krótka przerwa w obwodzie.

Subaru Legacy 3,6

: 18 paź 2021, o 21:16
autor: Kinia
To co piszesz, potwierdza również telefoniczna konsultacja kodów z serwisem z którego zabraliśmy auto ( ktoś inny testowo podłączył komputer). Będziemy zatem sprawdzać w tym kierunku a badamy tu i ówdzie, bo do serwisu parę kilometrów.... dzięki na tą chwilę, dam znać czy potwierdziły się podejrzenia.