Subaru Legacy 3,6
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Subaru Legacy 3,6
Witam forumowiczów. Wczoraj odebraliśmy z serwisu autko, był regenerowany silnik. Jechaliśmy kilkadziesiąt km. trasa, miasto. Wszystko było w porządku, ale nie zauważyliśmy wyboju na drodze, po podskoczeniu auto zaraz zgasło, udało się odpalilić w sumie od razu, ale zaświeciły się kontrolki: na stałe check engine, mruga napis break i tempomat...płyn hamulcowy jest, klocków raczej sporo, wycieku na oko nie widać.. a może ktoś z Was miałby jeszcze jakąś podpowiedź? Pozdrawiam serdecznie
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Subaru Legacy 3,6
Jakie zabiegi kryją się pod pojęciem regeneracji silnika?Kinia pisze: ↑16 paź 2021, o 13:46Witam forumowiczów. Wczoraj odebraliśmy z serwisu autko, był regenerowany silnik. Jechaliśmy kilkadziesiąt km. trasa, miasto. Wszystko było w porządku, ale nie zauważyliśmy wyboju na drodze, po podskoczeniu auto zaraz zgasło, udało się odpalilić w sumie od razu, ale zaświeciły się kontrolki: na stałe check engine, mruga napis break i tempomat...płyn hamulcowy jest, klocków raczej sporo, wycieku na oko nie widać.. a może ktoś z Was miałby jeszcze jakąś podpowiedź? Pozdrawiam serdecznie
Bez podłączenia komputera i odczytania numeru błędu nic nie da się podpowiedzieć
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Subaru Legacy 3,6
Regeneracja; wymiana pierścieni, regeneracja głowic, łańcuchy rozrządu.
Kody błędów; P0341, P0346, PO366, P0391...
Kody błędów; P0341, P0346, PO366, P0391...
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Subaru Legacy 3,6
Wspólnym mianownikiem dla wszystkich tych błędów jest problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Może podczas podskoku na nierówności nastąpiła jakaś krótka przerwa w obwodzie.
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Subaru Legacy 3,6
To co piszesz, potwierdza również telefoniczna konsultacja kodów z serwisem z którego zabraliśmy auto ( ktoś inny testowo podłączył komputer). Będziemy zatem sprawdzać w tym kierunku a badamy tu i ówdzie, bo do serwisu parę kilometrów.... dzięki na tą chwilę, dam znać czy potwierdziły się podejrzenia.