Zaraza na postoju dmucha zimnym powietrzem, natomiast po wkręceniu na ok 2000rpm już leci ciepłe. W czasie jazdy oczywiście ładnie grzeje.
Czy operatorzy szklanej kuli mogą stwierdzić czy to:
- pompa (wymieniana 24t km temu),
- zaświniona nagrzewnica,
- TTM?
Temperatura nadmuchu, a obroty
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Temperatura nadmuchu, a obroty
Hmm, a się nagrzewnica sama nie odpowietrza i gdzie jest śrubka? Bo nic podobnego pod maską nie pamiętam.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Temperatura nadmuchu, a obroty
Leon, nie pamiętam. Kiedyś w jakimś aucie tej czynności po wymianie płynu zaniechano i objaw był podobny. Odpowietrzano gdzieś w komorze. Sorki, nie pamiętam.
Dolce far niente
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 130 razy
Temperatura nadmuchu, a obroty
a lub b. No chyba że poziom płynu poniżej minimum to też może być problem z dogrzewaniem
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD