Dzień dobry,
najpierw się przywitam , jest to moje trzecie Subaru, od kilku dni , teraz to OBK 2008 2,5 AT , co ciekawe wersja arabska , bez grzanych foteli i lusterek ,
no i mam taki objaw i proszę o pomoc, jakieś podpowiedzi. Przy skręcie kół i ruszaniu , zarówno do tyłu i do przodu, słychać pykanie , czuć to na kierownicy i auto trzyma, niechętnie jedzie, jeśli trochę odpuszczę skręt to lepiej. Podczas jazdy nie odczuwam objawów , przy ruszaniu i przy bardzo niewielkiej prędkości są. Proszę o pomoc szanownych forumowiczów i z góry dziękuję.
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
Jeśli ktoś ma doświadczenia to proszę o pomoc, bo przeglądam forum i raczej przeguby wewnętrzne telepią przy prędkościach 20-40 albo wyższych, u mnie przy ruszaniu gdy kąt skrętu jest około 90 stopni to podszarpuje jakby przytrzymuje auto , nieważne przód czy tył . Dzięki z góry.
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
Objawy pasują do padniętej wiskozy. Poczytaj, potestuj, skonsultuj i/lub zdiagnozuj z kimś albo u kogoś kto serwisuje Subaru w Twojej okolicy. Nie zrażaj się absolutnie jeśli spotkasz kolejnego krzyżowca do grobowej deski wiernemu walce z "witaj"
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
Nie zauważyłem, że to AT. Nie, nie ma wiskozy. Nie mam doświadczeń z AT w Subaru ale z uszkodzoną wiskozą w MT owszem
Może to ustrojstwo w AT, jak doczytałem: sprzęgło hudrauliczne, wielopłytkowe, sterowane elektronicznie czy co to tam siedzi ma podobne objawy awarii ?
Może to ustrojstwo w AT, jak doczytałem: sprzęgło hudrauliczne, wielopłytkowe, sterowane elektronicznie czy co to tam siedzi ma podobne objawy awarii ?
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
Cześć, jak wpiąłem bezpiecznik FWD to objawy ustały i tera pytanie do szanownych forumowiczów aby "ewentualny fachowiec" od automatów kitu mi nie wcisnął , to czy jak dobrze rozumiem zawór hydrauliczny i sprzęgło jest raczej ok , a problem może leżeć po stronie sterowania ?
podczas ruszania przy skręcie pykanie z przodu
cześć ,
diagnozę postawił spec od mostów , uszkodzony tylny dyferencjał i teraz pytanie może ktoś miał taką sytuację : mam dyfer sprawny od wersji US 2005 a uszkodzony to EU 2008 czy mogą pasować. ? W ASO sprawdzili i indeksy się różnią, ale też powiedzieli ,że to nie przesądza. Czy może ktoś ma taką wiedzę ?
diagnozę postawił spec od mostów , uszkodzony tylny dyferencjał i teraz pytanie może ktoś miał taką sytuację : mam dyfer sprawny od wersji US 2005 a uszkodzony to EU 2008 czy mogą pasować. ? W ASO sprawdzili i indeksy się różnią, ale też powiedzieli ,że to nie przesądza. Czy może ktoś ma taką wiedzę ?