Problem z blow offem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Problem z blow offem
Hej,
Moje auto przeszło ostatnio kilka modyfikacji pod kątem mapowania. Zmiana pompy na walbro, wydech od turbiny itp itd(krótko ujmując to co miało byc zmienione zostało zmienione).....auto zostało bezpiecznie zmapowane na ok 260 km przez profesjonalistę więc obawę o jej jakość można odstawić na bok. Auto zdecydowanie mocniejsze ale dopiero od 4 tyś obrotów, wcześniej można go określić mianem totalnego "muła":)
Stąd moje pierwsze pytanie do posiadaczy zmapowanych WRX-ów, czy wasze również żyją dopiero od 4 tyś czy to ewidentnie przypadłość mojego egzemplarza?
Zarówno przed jak i po remapie w aucie na niskich obrotach i przy ciśnieniu równym 0-0,2 występuje "czkawka" która ustępuje po przekroczeniu 3 tyś obrotów i ładowaniu poyżej 0,2 bara. Po dokładnych oględzinach osoba "opiekująca" się autem stwierdziła jednoznacznie iż jest to wina BOVa i zaleciła zainstalowanie seryjnej jednostki. A zatem czy to prawda?
Z góry dzięki za pomoc
Moje auto przeszło ostatnio kilka modyfikacji pod kątem mapowania. Zmiana pompy na walbro, wydech od turbiny itp itd(krótko ujmując to co miało byc zmienione zostało zmienione).....auto zostało bezpiecznie zmapowane na ok 260 km przez profesjonalistę więc obawę o jej jakość można odstawić na bok. Auto zdecydowanie mocniejsze ale dopiero od 4 tyś obrotów, wcześniej można go określić mianem totalnego "muła":)
Stąd moje pierwsze pytanie do posiadaczy zmapowanych WRX-ów, czy wasze również żyją dopiero od 4 tyś czy to ewidentnie przypadłość mojego egzemplarza?
Zarówno przed jak i po remapie w aucie na niskich obrotach i przy ciśnieniu równym 0-0,2 występuje "czkawka" która ustępuje po przekroczeniu 3 tyś obrotów i ładowaniu poyżej 0,2 bara. Po dokładnych oględzinach osoba "opiekująca" się autem stwierdziła jednoznacznie iż jest to wina BOVa i zaleciła zainstalowanie seryjnej jednostki. A zatem czy to prawda?
Z góry dzięki za pomoc
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: Problem z blow offem
Wiśnia (WRX '01 - 2.0) w porównaniu z Subarbie (WRX '06 - 2.5) ma zdecydowanie odczuwalnego tego "muła". Subarbie jedzie od samego początku z mniej-więcej równym przyspieszeniem, Wiśnia na początku jest wyraźnie spokojna, po to żeby później pierdyknąć i zeżreć Subarbie pozostawiając je w kurzusophisty pisze:Hej,
Moje auto przeszło ostatnio kilka modyfikacji pod kątem mapowania. Zmiana pompy na walbro, wydech od turbiny itp itd(krótko ujmując to co miało byc zmienione zostało zmienione).....auto zostało bezpiecznie zmapowane na ok 260 km przez profesjonalistę więc obawę o jej jakość można odstawić na bok. Auto zdecydowanie mocniejsze ale dopiero od 4 tyś obrotów, wcześniej można go określić mianem totalnego "muła":)
Stąd moje pierwsze pytanie do posiadaczy zmapowanych WRX-ów, czy wasze również żyją dopiero od 4 tyś czy to ewidentnie przypadłość mojego egzemplarza?
Nie zwróciłam uwagi czy jest to dokładnie na 4 tysiącach, wydaje mi się że troszeczkę wcześniej (3,5?), ale odczuwalne jest to a i owszem
Re: Problem z blow offem
sophisty pisze: Po dokładnych oględzinach osoba "opiekująca" się autem stwierdziła jednoznacznie iż jest to wina BOVa i zaleciła zainstalowanie seryjnej jednostki. A zatem czy to prawda?
Bardzo prawdopdobne
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Problem z blow offem
ano niestety, Wisnia (bez remapu, skorygowane tylko costam) jedzie od 3.5 krpm, wczesniej nuda. Wydaje mi sie jednak, ze remap zdecydowanie powinien to poprawic...barbie pisze: Wiśnia (WRX '01 - 2.0) w porównaniu z Subarbie (WRX '06 - 2.5) ma zdecydowanie odczuwalnego tego "muła"
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Problem z blow offem
Jak WRX poniżej 3,5 nuda, to polecam estijaja 2.0remek pisze:ano niestety, Wisnia (bez remapu, skorygowane tylko costam) jedzie od 3.5 krpm, wczesniej nuda. Wydaje mi sie jednak, ze remap zdecydowanie powinien to poprawic...barbie pisze: Wiśnia (WRX '01 - 2.0) w porównaniu z Subarbie (WRX '06 - 2.5) ma zdecydowanie odczuwalnego tego "muła"
(odnosząc proporcjonalnie do późniejszych efektów)
No ale kto jeździ poniżej 3 tyś?
A tak w ogóle to to żaden lag. Taki Cossi z początku produkcji (nie pamiętam, 94? Az, pamiętasz może jaki rocznik był ten z Bielska?) to to jest LAG
Re: Problem z blow offem
Taaak zajebiste były te samochody. Homo Special Jak ich nie kochać kiesdy ciągnęły tak między 6700 a 7500, ale za to jak odkurzacz...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Problem z blow offem
No, jak testowałem tamtego Cossiego, to nigdy nie mogłem zauważyć od jakich obrotów ciągnie, bo wcześniej tak długo była nuda, że nie mogłem się na obrotomierzu tyle czasu skupić, a potem nagle tak zaczynał zapier...ć, że ledwo byłem wstanie w drogę wcelować. Zarąbiste to było.LouCyphre pisze:Taaak zajebiste były te samochody. Homo Special Jak ich nie kochać kiesdy ciągnęły tak między 6700 a 7500, ale za to jak odkurzacz...
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Problem z blow offem
ja nie narzekam. Jedyne, kiedy mi przeszkadzal LAG to byl rallysprint, kiedy szkoda mi bylo palowac jedynki*, a zdarzalo sie, ze musialem ciagnac od 2.costam krpm.
*to byl moj pierwszy raz, wiec nie chcialem w ferworze walki zabic napedu
** Jarmaj przepraszam, ze hanbilem Subaraka na torze. Za to pol zimy jodlownik tluklismy
*to byl moj pierwszy raz, wiec nie chcialem w ferworze walki zabic napedu
** Jarmaj przepraszam, ze hanbilem Subaraka na torze. Za to pol zimy jodlownik tluklismy
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Problem z blow offem
ja se wypraszam, normalna blachara jestemLouCyphre pisze: remek, Ty lachociągu motoryzacyujny