Witam.
Tak jak w temacie, posiadam WRX'a '94 orginalny japończyk.. podobno. A więc tak, silnik kręci się tylko do 4,5 tys. obrotów po czym go odcina, podczas jazdy jak i postoju. Dowiedziałem się, że może to być spowodowane przez przepływomierz lub sonde, oby dwie rzeczy wymieniłem i dalej nic. Znajomy fachowiec (od subaru) powiedział mi abym odpiął klemę, żeby się sformatował komputer - bingo - działa, kręci się tak jak powinien. Ale po chwili znowu łapie błąd i dalej kręci się po 4,5 tys. Do serwisu pojadę w ostateczności - najbliższy mam w Dzierżoniowie. Ponoć nieźle kasują w serwisie, więc postanowiłem spróbować sił tutaj.
Czym może to być spowodowane ?
Subaru Impreza WRX '94 problem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Subaru Impreza WRX '94 problem
O ASO Subaru raczej trudno powiedzieć coś złego, co już nie zostało dotąd wielokrotnie powiedziane. Wyjątek - Dzierżoniów.Attache pisze:najbliższy mam w Dzierżoniowie.
Wal jak w dym, fachowość na najwyższym poziomie i z tego co pamiętam (jak korzystałem) to ceny OK. Szkoda czasu na doktoryzownanie się samemu, Marek na pewno da radę.
Re: Subaru Impreza WRX '94 problem
Masz jakąś usterkę która powoduje przełączenie w tryb awaryjny, takich błędow jest pewnie ze 100 w tym modelu. Wygdybanie co to jest bez chociaż pobieżnej diagnostyki jest średnio wykonalne.
Zakładam że przepływomierz i sondę wymieniałeś z uzywanych na używane (przepływka do tego modelu jest dośc droga, stąd założenie) więc skąd wiesz że zmieniłeś na dobre?
Dzierżonów ma urlop/przebudowę ponoć conajmniej do konca lipca.
Zakładam że przepływomierz i sondę wymieniałeś z uzywanych na używane (przepływka do tego modelu jest dośc droga, stąd założenie) więc skąd wiesz że zmieniłeś na dobre?
Dzierżonów ma urlop/przebudowę ponoć conajmniej do konca lipca.
Re: Subaru Impreza WRX '94 problem
Zapomniałem dodać, że jest to stary silnik - ukośny intercooler.
Sonda była wymieniona na sondę z modelu GT - na którym nic się nie działo.
Przepływomierz 100% był dobry.
Z początku wszystko chodziło bardzo dobrze, musiałem ściągnąć intercooler i wymieniłem serwo, bo podpierało pompę i hamulce trzymały, założyłem intercooler i od tego czasu już nie wkręcał się na obroty.
Sonda była wymieniona na sondę z modelu GT - na którym nic się nie działo.
Przepływomierz 100% był dobry.
Z początku wszystko chodziło bardzo dobrze, musiałem ściągnąć intercooler i wymieniłem serwo, bo podpierało pompę i hamulce trzymały, założyłem intercooler i od tego czasu już nie wkręcał się na obroty.
Re: Subaru Impreza WRX '94 problem
Przeszukałem wczoraj wszystkie węże bardzo dokładnie i się okazało, że mam rozwalony wąż, który wychodzi z blow'a i wchodzi do filtra powietrza. Naprawiłem prowizorycznie i działa. Dzięki za podsunięte pomysły co może być nie tak.
Pozdrawiam.
Temat można zamknąć.
Pozdrawiam.
Temat można zamknąć.