LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Witam !
MAm problem ze swoim Legacy 04. Chodzi o znany w tym roczniku problem z kołem dwumasowym. Moje autko miało wymieniane przy 45 kkm na gwarancji, znów cykało i piszczało - przy 90 kkm serwis nie chciał wymienić na gwarancji - trochę walczyłem z SIP ale odpuściłem (niestety, wiem że potem zmiękli i wymieniali) o i w końcu przy około 120 kkm wymieniłem na jednomasowe. Zrobiło to Warszawskie 4 turbo. I co - i guciu - po 1 tys km zaczęło znów piszczeć - pojechałem z reklamacją - podciągneli sprzęgło - przestało piszczeć na całe 7 dni a potem znowu - piszczy i tyka - częściej tyka no i oczywiście najbardziej jak autko się nagrzeja.
Proszę o opinie tych Was, którzy mieli do czynienia z tym problemem, albo mają wadliwą dwumasówkę, albo wymienili dwumasowe na jednomasowe - chciałbym wiedzieć czy to tlko u mnie ciągle cyka !!!!
P.S razem z kołoem dwumasowym wymienili mi też komplet sprzęgło i docisk.
MAm problem ze swoim Legacy 04. Chodzi o znany w tym roczniku problem z kołem dwumasowym. Moje autko miało wymieniane przy 45 kkm na gwarancji, znów cykało i piszczało - przy 90 kkm serwis nie chciał wymienić na gwarancji - trochę walczyłem z SIP ale odpuściłem (niestety, wiem że potem zmiękli i wymieniali) o i w końcu przy około 120 kkm wymieniłem na jednomasowe. Zrobiło to Warszawskie 4 turbo. I co - i guciu - po 1 tys km zaczęło znów piszczeć - pojechałem z reklamacją - podciągneli sprzęgło - przestało piszczeć na całe 7 dni a potem znowu - piszczy i tyka - częściej tyka no i oczywiście najbardziej jak autko się nagrzeja.
Proszę o opinie tych Was, którzy mieli do czynienia z tym problemem, albo mają wadliwą dwumasówkę, albo wymienili dwumasowe na jednomasowe - chciałbym wiedzieć czy to tlko u mnie ciągle cyka !!!!
P.S razem z kołoem dwumasowym wymienili mi też komplet sprzęgło i docisk.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
bmastudio, możesz napisać kiedy miałeś to sprzęgło wymieniane - chce sobie sprawdzić parę rzeczy z serwisem. Może być na PW.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Tyle lat jest problem z tymi kołami dwumasowymi jednomasowymi w legasiach- aż wstyd na subaru
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Problem z kołami dwumasowymi jest tez w wielu innych markach.
Be te koła to po prostu straszne gówno, które tylko sypie się co chwilę i zmusza do do płacenia.
Be te koła to po prostu straszne gówno, które tylko sypie się co chwilę i zmusza do do płacenia.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Podobno tak - słyszałem jak gostkowi rozsypało się w saabie dieslu po 4 tysiącach
...ale u mnie jest zmienone z dumasowego na jednmasowe
ASO Koper (w rozmowie telefonicznej twierdzi, że "w żadnym aucie, w którym zamienili dwumasę na jedno problem nie wrócił"
... albo Klienci się załamali i olali wracanie
a ja poprostu mam dosyć tego cykania, i będę walczył i szukał i drążył ...
...ale u mnie jest zmienone z dumasowego na jednmasowe
ASO Koper (w rozmowie telefonicznej twierdzi, że "w żadnym aucie, w którym zamienili dwumasę na jedno problem nie wrócił"
... albo Klienci się załamali i olali wracanie
a ja poprostu mam dosyć tego cykania, i będę walczył i szukał i drążył ...
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
bmastudio pisze: Proszę o opinie tych Was, którzy mieli do czynienia z tym problemem, albo mają wadliwą dwumasówkę, albo wymienili dwumasowe na jednomasowe - chciałbym wiedzieć czy to tlko u mnie ciągle cyka !!!!
P.S razem z kołoem dwumasowym wymienili mi też komplet sprzęgło i docisk.
Ja mialem wyieniane z dwumasy na zwykle kolo + nowe sprzeglo (na Bajecznej). Zrobilem juz kolo 25kkm i jedyny problem to, ze sprzeglo smierdzi, ja sie ciut zaduzo gazu da. Pozatym jest ok, chodzi leciutku, nic nie piszczy ani nie cyka.
Mecz ich, niech poprawiaja.
Pozdrawiam
Marcin
Marcin
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Azrael, czy Legac Spec. B, oczywiście MT, też ma koło dwumasowe
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Jedyny feler ze spec B to hamulce. Ale tak poza tym to świetne auto, mocy mu nie brakuje, skrzynia 6MT z STi (czyli najlepsza jaka może być).
So What! , jak rozważasz, to kupuj czym prędzej. Moim zdaniem to świetny samochód.
So What! , jak rozważasz, to kupuj czym prędzej. Moim zdaniem to świetny samochód.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Chodzi mi coś takiego po głowie od jakiegoś czasuSo What! pisze: So What! , jak rozważasz, to kupuj czym prędzej. Moim zdaniem to świetny samochód.
Czytałem, że są słabe. Czy to ten sam zestaw, co w Legacu H6?jarmaj pisze: Jedyny feler ze spec B to hamulce.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
So What! pisze: Chodzi mi coś takiego po głowie od jakiegoś czasu
no no, mi też czasem
zwróciłeś uwage jak mało jest ofert sprzedaży ze skrzynią MT ? zero wyboru
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
hehe jednym slowem jesli subaru to albo impreza czy legas spec b, albo wszystko inne... w automacie...
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
gregski, ogólnie jak Subaru to raczej 6MT, a na pewno nie 5MT these days...
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
So What! pisze: Czytałem, że są słabe. Czy to ten sam zestaw, co w Legacu H6?
Tak.
Na Karmelickiej stoi takie Spec. B z big brake kitem Taroxa :)
411KM @ 575Nm
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
owoc666, problem jest jaki że jak masz BBK to ilośc możliwych do załozenia felg spada do zera w zasadzie.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Azrael pisze: owoc666, problem jest jaki że jak masz BBK to ilośc możliwych do załozenia felg spada do zera w zasadzie.
Dlaczego? OZ, Compo, BBS - nie działa?
411KM @ 575Nm
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
gregski, Impreza STi, STI (02-09), Forester STi/STI, Legacy Spec.B (H6 i 2.5T), Legacy Blitzen (2.0T), te nowe diesle mają w Forku i Impreze 6MT ale to starszny syf to 6MT.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
owoc666 pisze: Dlaczego? OZ, Compo, BBS - nie działa?
ET z którym wchodzą obciera o nadkola. LEgacy Spec.B ma bardzo duże ET i nie ma tam miejsca na nie-pływający zacisk.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Nie jest tak najgorzej. Tak przynajmniej twierdzi Subaru Import PiterSo What! pisze: zwróciłeś uwage jak mało jest ofert sprzedaży ze skrzynią MT ? zero wyboru
Jeżeli w miarę rodzinne Subaru, to Legac Spec. B, Forek XT (MY'06), ewentualnie Legac/OBK H6 (ale one są tylko z AT)gregski pisze: hehe jednym slowem jesli subaru to albo impreza czy legas spec b, albo wszystko inne... w automacie...
Na Forka XT dostałem czerwone światło, bo jest taki sam jak dotychczasowy, więcej pali i szybciej będę nim jeździł, więc wybór mi się zawęził
Dzięki.owoc666 pisze: Tak.
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
So What!, Spec.B to fajne auto ale ma 2 wady, 1. amory potrafią padać i są drogie 2. silnik w razie awarii (a zdarza im się) jest potwornie drogi w naprawach (silniki turbo to przy tym pikuś).
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Azrael, dzięki za pomoc! Czyli jednak nie ma ideału. Może najlepszym rozwiązaniem będzie Legac H6, ew. OBK H6 Tylko ten automat
Przód i tył? Jakie są orientacyjne koszty i jak bardzo jest to awaryjne?Azrael pisze: 1. amory potrafią padać i są drogie
Domyślam się, że H6 jest drogie w naprawie. Nie przypuszczałem jednak, że to są silniki awaryjne. Te same silniki, o tych samych parametrach są przecież nie tylko w Spec. B, ale również w zwykłym Legacy H6 oraz w OBK H6Azrael pisze: 2. silnik w razie awarii (a zdarza im się) jest potwornie drogi w naprawach (silniki turbo to przy tym pikuś).
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
So What! pisze: Przód i tył? Jakie są orientacyjne koszty i jak bardzo jest to awaryjne?
Co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów wypada wymienić. Cenę to musiałbyś handlowca pomęczyć bo ja nie znam, ale wiem że mi mówili że drogo.
So What! pisze: Domyślam się, że H6 jest drogie w naprawie. Nie przypuszczałem jednak, że to są silniki awaryjne. Te same silniki, o tych samych parametrach są przecież nie tylko w Spec. B, ale również w zwykłym Legacy H6 oraz w OBK H6
Tam jest kilka dość egzotycznych rozwiązań. Nie jest to tak ze padają jak muchy jak 2.5T, ale zdarza im się. Łukasz mówi że za jego czasów parę robili na gwarancji tych silników. Więc pewnei z biegiem czasu się będzie zdarzało. My ostatnio mieliśmy jeden na tapecie ale po wycenie części klient się chyba poddał.
Ale ja bym też przygarnął takie Spec.B rocznik 07 na dupowóz :)
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEGACY MY 04 CYKA po wymianie dwumasowego na jednomasowe
Ok. 7 kzł za kompletAzrael pisze: Cenę to musiałbyś handlowca pomęczyć bo ja nie znam, ale wiem że mi mówili że drogo.
Azrael, jeszcze raz dzięki za pomoc