Jako pierwszy laik i ignorant forumowy ponownie będę zawracał szanownemu koleżeństwu gitarę głupawymi pytaniami
Mam cichą i szczerą nadzieję, że ktoś pomoże...
Zastanawiam się nad nową turbiną do rydwanu - obecnie podobno dmucha VF 36 - podobno...
Ciekawi mnie konkretnie czym różni się VF 36 od VF 39 bo widzialem tego soporo na alledrogo.pl w rozsądnej kasie i chyba niezłym stanie...
Świstak ma spasić do motoru z '00 w WRX'ie - zaznaczam, ze silnik zakuty (CP, Eagle) na panewkach ACL i szpilach ARP, od kucia lany motulem 300 V więć powinien dawać radę czas jakiś jeszcze. Kucie 30 k temu w firmie na "C" z Piaseczna ale nie za mojej kadancji jeszcze
Wrzućcie proszę jaikś pomysł tudzieź sugestię bo sam zielony jestem a niechciałbym nabroić
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
meeeeeen vel troublemaker vel destroyer
turbo - burbo
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: turbo - burbo
meeeeeen pisze: Zastanawiam się nad nową turbiną do rydwanu - obecnie podobno dmucha VF 36 - podobno...
W WRX? Malo prawdopodobne - chyba, ze podlubane.
meeeeeen pisze: Ciekawi mnie konkretnie czym różni się VF 36 od VF 39 bo widzialem tego soporo na alledrogo.pl w rozsądnej kasie i chyba niezłym stanie...
VF36 to turbo twin-scroll - troche inna konstrukcja niz vf39. Czesc zimna chyba jest jednak nawet podobna, ale goraca juz nie bardzo.
Inne kolektory, uppipe'y, downpipe'y.
I szczerze mowiac - gdybym mial vf36 w samochodzie, to bym na pewno o zamianie na vf39 nie myslal, bo to zly kierunek modyfikacji :)
Jacek "AMI" Rudowski
-
meeeeeen
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Mocotoov / Crosno
- Auto: nie funguje :/
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: turbo - burbo
Do tego FMIC XS, blow HKS i sporo innych dupereli więc może i turbo zmienione ZGODNIE Z OŚWIADCZENIEM POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELAAMI pisze:meeeeeen pisze: Zastanawiam się nad nową turbiną do rydwanu - obecnie podobno dmucha VF 36 - podobno...
W WRX? Malo prawdopodobne - chyba, ze podlubane.
meeeeeen pisze:zaznaczam, ze silnik zakuty (CP, Eagle) na panewkach ACL i szpilach ARP, od kucia lany motulem 300 V więć powinien dawać radę czas jakiś jeszcze. Kucie 30 k temu w firmie na "C" z Piaseczna ale nie za mojej kadancji jeszcze
Podziękował bardzo - nieco mi to rozjjaśniaAMI pisze:meeeeeen pisze: Ciekawi mnie konkretnie czym różni się VF 36 od VF 39 bo widzialem tego soporo na alledrogo.pl w rozsądnej kasie i chyba niezłym stanie...
VF36 to turbo twin-scroll - troche inna konstrukcja niz vf39. Czesc zimna chyba jest jednak nawet podobna, ale goraca juz nie bardzo.
Inne kolektory, uppipe'y, downpipe'y.
I szczerze mowiac - gdybym mial vf36 w samochodzie, to bym na pewno o zamianie na vf39 nie myslal, bo to zly kierunek modyfikacji :)
Re: turbo - burbo
na turbo powinno sie dac odczytac na tabliczce jego model z reguly.
Tak czy inaczej - jesli masz vf36 to gratuluje i zycze dobrej zabawy.
Spokojnie mozna na tym zrobic calkeim szybkie 350KM - na vpower racing pewnie jeszcze troche wiecej, jesli dobre modyfikacje towarzyszace byly przeprowadzone.
Nie zamienialbym tego chyba na zadne inne turbo z serii ihi do Subaru. No moze vf42 - ale to kompletna egzotyka :)
Jezdzic i sie cieszyc :)
Tak czy inaczej - jesli masz vf36 to gratuluje i zycze dobrej zabawy.
Spokojnie mozna na tym zrobic calkeim szybkie 350KM - na vpower racing pewnie jeszcze troche wiecej, jesli dobre modyfikacje towarzyszace byly przeprowadzone.
Nie zamienialbym tego chyba na zadne inne turbo z serii ihi do Subaru. No moze vf42 - ale to kompletna egzotyka :)
Jezdzic i sie cieszyc :)
Jacek "AMI" Rudowski