Dylemat z 2002 WRX

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
subydu
2 gwiazdki
Auto: subaru impreza 2002-2007 kilka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Dylemat z 2002 WRX

Post 13 sie 2009, o 02:41

Jak wiecie ten rocznik ma niestety wiele sladow korozji. Dzieki temu ze mialem WRX 2006 na czesci (USA-kurcze ladna byla:))) postanowilem ze powymieniam kilka rzeczy i upieksze ta 2002. Noi zaczelo sie!
Zdjalem oponki felgi zawiozlem do piaskowania.Wymslilem ze ze srebrnych pomaluje na zloto.
Amortyzatory , sprezyny TEIN-a wszystkie tarcze wentylowane mlodsze zwrotnice zaciski te juz czerwone subaru. No i wlasnie przywoze felgi a tu zdziwienie wszystko wieksze o kilka centymetrow . W ogole sie nie mieszcza te tarcze z zaciskami na szesnastki. Spoko zakladamy siedemnastki. Tylko wytlumaczcie mi koledzy kilka rzeczy?
CZy te siedemnastki od 2006 z potenzy oponami o wiekszej srednic nie wplynal jakos na tylny most na przelozenia w rezultacie i na skrzynie
CZy nie wplynie to na wytrzymalosc polosi? W te nowe zwrotnice niby wchodza bez problemu.
Chyba wiecej komplikacji nie moge miec!
Kiedys sprzedalem koledze z Lodzi tylny most od 2006 WRX 2.5 i mowil mi ze tenze wlasnie jest inny od 2.0 wytlumaczcie mi jaka jest roznica?


Aha pytam jeszcze w sprawie czujnika i kontrolki poziomu cisnienia powietrza w kole.Mam to w tej wolnossacej. Czy np. jezeli mam rzeczywiscie malo powietrza i kontrolka i sie zaswieci a po napompowaniu powinna zgasnac samoczynnie czy trzeba podlaczyc skaner i kasowac. W niektorych autach nawet zapas ma tez czujnik moze jest tak i w subaru?
Wie ktos.

Ciesze sie ze istnieje takie forum.
Nara



jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 73 razy
Polubione posty: 424 razy

Re: Dylemat z 2002 WRX

Post 13 sie 2009, o 09:44

Wszystkie europejskie WRX-y były zawsze na 17-stkach.

Zresztą jak masz wszystkie felgi i opony w jednym rozmiarze, to co może się stać? Jeździj spokojnie, cisząc się, że nie masz już tych balonów na 16-stach ;-)

Tylny dyfer z WRX 2006 2.5l różni się od 2002 2.0l przełożeniem. Jest bodajże:
2.5 - przełożenie 3,7
2.0 - przełożenie 3,545

Więc nie radziłbym ich zamieniać ;-)

ODPOWIEDZ