Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa
-
cArLoS
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: WRX Spec Carlos 440/585
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 15:21
deLux pisze:
do skuteczności hamowania dolicza się jeszcze stan amorków i geometria
amorki sa sprawne , auto ma niecałe 38tys km przebiegu - mówiąc o geometrii masz na mysli seryjną czy tę "magiczną" dedykowaną przez znawców tematu
...tzn nie zrozumiałem - miałeś ebc T.G z red stuffami i wywaliłeś je na rzecz hawków z dba
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
cArLoS
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 15:22
cArLoS pisze:deLux pisze:
do skuteczności hamowania dolicza się jeszcze stan amorków i geometria
amorki sa sprawne , auto ma niecałe 38tys km przebiegu - mówiąc o geometrii masz na mysli seryjną czy tę "magiczną" dedykowaną przez znawców tematu
...tzn nie zrozumiałem - miałeś ebc T.G z red stuffami i wywaliłeś je na rzecz hawków z dba
nie miałem TG tylko blank i wywaliłem na rzecz dba + hawk
inicjalne ugryzienie na zimnym i ciepłym jest dużo lepsze niż w red stuffach
geometrię mam na myśli "poprawną" bez ukrytych znaczeń
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2009, o 15:25 przez
deLux, łącznie zmieniany 1 raz.
deLux
-
Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 15:23
deLux pisze:
nie miałem TG tylko blank i wywaliłem na rzecz dba + hawk
Dobra decyzja
Brak podpisu.
Grzesiek_67
-
cArLoS
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: WRX Spec Carlos 440/585
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 15:25
deLux pisze:
nie miałem TG tylko blank i wywaliłem na rzecz dba + hawk
inicjalne ugryzienie na zimnym i ciepłym jest dużo lepsze niż w red stuffach
wiem o co Ci chodzi, niestety nie mam możliwości zbyt częstego pohasania poza miastem, także red st. będą raczej trzymać temp.
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
cArLoS
-
ky
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Boat City
- Auto: die Pflaume
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 16:24
citan pisze:
ASO w Łodzi powinno pytać, czy auto będzie jeździło po torowiskach w tym mieście i deaktywować ABS zanim opuści salon. U mnie prawie każde (przy)hamowanie w okolicach torowisk kończy się załączeniem ABSu,
Ja mam szalony terkot (co prawda w zupełnie innej marce) przy każdym mocniejszym hamowaniu na naszych ,,równościach'', nie tylko na torowiskach :)
r.
PS. Oczywiście, amortyzatory też mogą być winne, ale wyjdzie w praniu :)
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
ky
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
355 razy
Post
3 wrz 2009, o 16:31
rada dla Was. Pojezdzic pare dni innym autem. Najlepiej jakims francuskim lub germanskim. Wtedy zobaczycie jak dziala ABS w popsutych autach i ten w WRX bedzie super - o ile jeszcze nie wywaliliscie bezpiecznika
Od kiedy jezdze Subaru nie pamietam co to ABS - glownie dla tego, ze bezpieczniki laduja gleboko w schowku - ale jezdze tez autem Barbie i wlaczyl mi sie moze raz - nie liczac latania po sniegu u ALa.
Alan, Alan, Alan!
-
ky
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Boat City
- Auto: die Pflaume
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 wrz 2009, o 16:46
remek pisze:
rada dla Was. Pojezdzic pare dni innym autem. Najlepiej jakims francuskim lub germanskim. Wtedy zobaczycie jak dziala ABS w popsutych autach i ten w WRX bedzie super - o ile jeszcze nie wywaliliscie bezpiecznika
Cwaniacek... Pamiętam, jak jeździłem autem japońskim z ABS-em (takim prawie jak Subaru), to byle pierdoła powodowała terkot, wcale nie było lepiej niż w germańskim. Skończyło się na wyrwaniu wtyczki ze sterownika, bo wyjęciu bezpiecznika z napisem ABS przestała działać pompa hamulcowa ;)
Natomiast obecnie zastanawia mnie kombinacja trzech rzeczy: użyteczność fajerstołnów fajerhałków 700 oraz sprawność zamontowanych w aucie B4 w połączeniu z łódzkimi autostradami słońca (jak słońce zaświeci, to są przejezdne). Ale to temat na zupełnie inną balladę :)
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
ky
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
3 wrz 2009, o 17:51
remek pisze:
Od kiedy jezdze Subaru nie pamietam co to ABS - glownie dla tego, ze bezpieczniki laduja gleboko w schowku - ale jezdze tez autem Barbie i wlaczyl mi sie moze raz - nie liczac latania po sniegu u ALa.
W 06+ jest inna bajka, w moim ssaku nawet Jarmaj nie zauwważył że nie ma wyłączonego!!!!
Azrael
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
3 wrz 2009, o 18:02
Bo było późno i był zmęczony, a na autobanie nie używał hamulców o ile pamiętam
LouCyphre
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
3 wrz 2009, o 18:52
Azrael pisze:
W 06+ jest inna bajka, w moim ssaku nawet Jarmaj nie zauwważył że nie ma wyłączonego!!!!
Mam porównanie z wolnym ssakiem z '97, jest znacznie lepiej... do pierwszej nierówności.
citan
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
3 wrz 2009, o 19:04
Dziwne, ja w moim nie mam naprawdę problemów z ABS
Azrael
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
3 wrz 2009, o 19:23
Może w Wa-wie równiej jest. :)
citan
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
355 razy
Post
3 wrz 2009, o 19:31
citan pisze:
Może w Wa-wie równiej jest. :)
ale w Bielawie nie, a w WRX nie szaleja ABSy.
Alan, Alan, Alan!
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
74 razy
-
Polubione posty:
425 razy
Post
3 wrz 2009, o 19:33
Szaleją.
Azrael pisze:w moim ssaku nawet Jarmaj nie zauwważył że nie ma wyłączonego!!!!
Mając świadomość, że hamulce są dość słabe, obchodziłem się z nimi bardzo delikatnie.
jarmaj
-
barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
-
Polubił:
34 razy
-
Polubione posty:
87 razy
Post
7 wrz 2009, o 14:22
Azrael pisze:remek pisze:
Od kiedy jezdze Subaru nie pamietam co to ABS - glownie dla tego, ze bezpieczniki laduja gleboko w schowku - ale jezdze tez autem Barbie i wlaczyl mi sie moze raz - nie liczac latania po sniegu u ALa.
W 06+ jest inna bajka, w moim ssaku nawet Jarmaj nie zauwważył że nie ma wyłączonego!!!!
Ja przez pierwszy rok w ogóle nie poczułam ABSu. Nawet jak mi się zdarzyło zaspać i ostrrrro hamować w korku czy coś
Nawet się zastanawiałam czy on na pewno działa, ale kiedyśtam mi się w końcu włączył więc chyba działa
barbie
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
7 wrz 2009, o 19:24
barbie pisze:Azrael pisze:remek pisze:
Od kiedy jezdze Subaru nie pamietam co to ABS - glownie dla tego, ze bezpieczniki laduja gleboko w schowku - ale jezdze tez autem Barbie i wlaczyl mi sie moze raz - nie liczac latania po sniegu u ALa.
W 06+ jest inna bajka, w moim ssaku nawet Jarmaj nie zauwważył że nie ma wyłączonego!!!!
Ja przez pierwszy rok w ogóle nie poczułam ABSu. Nawet jak mi się zdarzyło zaspać i ostrrrro hamować w korku czy coś
Nawet się zastanawiałam czy on na pewno działa, ale kiedyśtam mi się w końcu włączył więc chyba działa
właśnie dlatego interesuje mnie przeszczep
deLux
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
172 razy
-
Polubione posty:
103 razy
Post
8 wrz 2009, o 21:23
Może wersja dla takich mięczaków jak Ja
na lato do schowka bezpiecznik a na zimę się przepraszamy i ląduje tak gdzie jego miejsce oraz kontrolka sie przestaje w nocy świecić
Piter 35
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
8 wrz 2009, o 22:09
Dziwne, w zimie brak ABS'u się najbardziej przydaje, szczególnie na śniegu
LouCyphre
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
8 wrz 2009, o 22:11
Piter 35 pisze:
Może wersja dla takich mięczaków jak Ja na lato do schowka bezpiecznik a na zimę się przepraszamy i ląduje tak gdzie jego miejsce oraz kontrolka sie przestaje w nocy świecić
Piter 35, to ja chyba zrobię na odwrót, poczekam na kilka deszczowych dni i zobaczymy.
Przez ABS w GLu kilka razy zimą dostałbym zawału.
Siły Ciemności były szybsze.
citan
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
172 razy
-
Polubione posty:
103 razy
Post
8 wrz 2009, o 22:23
Będę musiał poćwiczyć jak to bez abs-u w zimową porą
Piter 35
-
citan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Bełchatów
- Auto: japońskie
-
Polubił:
41 razy
-
Polubione posty:
14 razy
Post
8 wrz 2009, o 22:25
Piter 35, z moich dotychczasowych obserwacji wygląda, że krócej. Ale jakoś mnie ta świecąca lampka odstrasza.
citan
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
74 razy
-
Polubione posty:
425 razy
Post
8 wrz 2009, o 22:52
citan pisze:Ale jakoś mnie ta świecąca lampka odstrasza.
Lampka jest najważniejsza!
Zawsze jak się ktoś zapyta, czemu się świeci, to odpowiadasz, że wolisz jeździć bez abs, że tak lepiej itp. Lans, lans!
I lachony na to lecą.
jarmaj
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
8 wrz 2009, o 23:40
Jak lampka za mocno świeci to można taśmą izolacyjną zakleić
LouCyphre
-
WRC fan
- Moderator
- Lokalizacja: inąd
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
10 razy
Post
9 wrz 2009, o 01:53
LouCyphre pisze:
Dziwne, w zimie brak ABS'u się najbardziej przydaje, szczególnie na śniegu
Pamiętam jak się z Rovera* do Clio przesiadłem, i w dniu zakupu (to akurat była zima) o mało co zawału nie dostałem jak na osiedlowej drodze podczas hamowania do "leżącego policjanta" włączył mi się ABS
W Clio póki jest równo to nawet jest OK, ale wystarczą niewielkie nierówności i zaraz jest "pierdziawka"... :/
*-Rover był w wersji
Jarmaj Edition
WRC fan
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 wrz 2009, o 16:18
WRC fan pisze:
wystarczą niewielkie nierówności i zaraz jest "pierdziawka"... :/
a to nie przypadkiem przez amorki?
deLux