Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 4 wrz 2009, o 22:29

Hej,

powiedzcie jakie są "generalne" różnice między GT-BUG EYEem-TEAR DROPem. Nie chodzi mi o różnice w stylu dwa konie różnicy, inny hamulec, czy nowy typ skrzyni (chociaż do takich info moglibyście zalinkować). Chodzi o to czy np GTek i BUG to się generalnie różnią technicznie czy tylko buda i wnętrze inne. Coś słyszałem, że BUG jest cięższy od GTeka, a TEAR DROP jest podobno szerszy :roll: Który z nich jest bardziej "hardcorowy". Bo ja tu widzę modę na GTeki i robienie z nich monstrum. Czy to znaczy , że te nowsze to już nie są takie...Imprezowe? :cofee:


Obrazek
Obrazek

owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 4 wrz 2009, o 22:35

Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 4 wrz 2009, o 22:39

owoc666, dla mnie nie :thumb:
Obrazek
Obrazek

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 18 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 4 wrz 2009, o 22:42


Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 355 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 5 wrz 2009, o 01:38

owoc666 pisze: Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
zalezy, srebrny lub wisiony wygladaja calkiem dobrze jesli chodzi o WRX. STi wyglada dobrze rowniez czarne i biale 8-)

Niedźwiedź, GT jest lzejszy i bardziej wariacki. WRX im nowszy tym bardziej ucywilizowany i wazy 200 kg wiecej przy praktycznie tych samych parametrach.

Jak moglbym wybierac to GT* STi MY95. To cos jak maly niedzwiadek. Zwarty, lekki, nie do zameczenia ale potrafi przy...c :mrgreen:

*pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 355 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 5 wrz 2009, o 01:41

a i jeszcze mi sie przypomnialo STI MY 06 jest ponoc jak nasza reprezentacja narodowa. Jak sie rozgrzeje to juz po wszystkim :mrgreen:

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 73 razy
Polubione posty: 424 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 5 wrz 2009, o 03:57

Niedźwiedź pisze:Bo ja tu widzę modę na GTeki

O nie, nie wszyscy są GTko-maniakami :cofee:

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 5 wrz 2009, o 08:30

remek pisze: *pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00
ke?
Obrazek
Obrazek

WRC fan
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: inąd
Polubił: 8 razy
Polubione posty: 10 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 5 wrz 2009, o 12:03

Remkowi jak domniemam chodzi o klasyka STi.

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 6 wrz 2009, o 16:24

zbliża się koniec weekendu, więc mam nadzieję poczytać w tym wątku co nieco ;-) Chopy i dziołchy - do pisania.
Obrazek
Obrazek

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 11:04

Niedźwiedź, na 4impreza.pl WRCFan napisał wiekszość tego co była do napisania, co Cię jeszcze interesuje?

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 11:20

remek pisze: nie do zameczenia
Za wyjątkiem charakterystycznego stukania ze skrzyni korbowej? ;)

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 23:30

Azrael pisze: co Cię jeszcze interesuje?
z opisu na 4impreza.pl wynika, że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową. Czyli mamy trzy różne płyty podłogowe - GT, MY01-MY07, MY08.
Jasne są różnice silnikowe. Brakuje mi info o skrzyniach biegów, zawieszeniu i dyfrach - tzn różnice pomiędzy modelami.
Obrazek
Obrazek

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 73 razy
Polubione posty: 424 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 23:38

Niedźwiedź pisze:że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową.
Całą karoserię, poza mało istotnymi detalami stylistycznymi, mają taką samą.
To tylko nieznacze face liftingi.

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 23:41

jarmaj pisze: To tylko nieznacze face liftingi.
ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych :roll:
A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?
Obrazek
Obrazek

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 73 razy
Polubione posty: 424 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 7 wrz 2009, o 23:43

Niedźwiedź pisze: ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych :roll:

Jeden z niewielu parametrów w samochodach, które mnie kompletnie nie interesują....


Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 01:52

Niedźwiedź pisze: A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?

Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 02:12

Azrael pisze: Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.
Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe ( :mrgreen: ), a jak Bug to MYXX bo XX.
Tam jakies zmiany skrzyń były, któraś mocniejsza. Chodzi o to , że gdyby wybierać z danego przedziału wiekowego to wybrać "najlepiej" :roll:
Obrazek
Obrazek

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 02:18

Niedźwiedź pisze: Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe ( :mrgreen: ), a jak Bug to MYXX bo XX.


Zaciski to akurat zmienia się w 20 minut.... więc to nie jest argument GTeka trzeba kuic ładnego, nowsze lepsze ale ważniejszy stan.


Inne w sumie podobnie. Każdy kolejny rocznik ma jakieś udoskonalenia ale więcej waży.

2.5T jak wiadomo trzeba doliczyć kilkanaście tysięcy na zrobeinie silnika.

Mocniejsze skrzynie są w końcowych rocznikach WRX 2.0.



Niemniej to wszytsko telegraficzny skrót bo można by o temacie miesiąc i by się nie wyczerpało.

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 02:46

dzięki AZ
na 4impreza.pl piszą ;-) "od modelu MY'99 możliwy jest remap ECU" - tzn 4turbo ogarnia czy nadal maptek tylko? Ew. od jakiego rocznika 4T ogarnia remapy?
Obrazek
Obrazek

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 02:49

Niedźwiedź, od bug eye w górę. 99-00 tylko możliwe jest u wybranych dealerów Ecuteca- w Polsce Maptek.

Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej, sądzę że to będzie konkurencyjna alternatywa do remapu serii, szczególnie że kompy z tych lat dość często padają przy remapie, a stand-alone oferuje dodatkowe możliwości użyteczne w sporcie (kosztem np. ekologii).

Niedźwiedź
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 03:17

Azrael pisze: Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów,
Forek S-Turbo też?
Azrael pisze: konkurencyjna alternatywa do remapu serii
konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?
Obrazek
Obrazek

Grzesiek_67
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Adamów
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 09:54

Azrael pisze: Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej,

Kuba, jak już przyjdzie ta "lada-chwila" to daj znać w sposób doniosły - znaczy GŁOŚNO :-)
Może by się coś zmieniło (zwłaszcza w kontekście tych rozszerzonych funkcjonalności, kosztem ekologii) :mrgreen:

Pozdrawiam
Grzegorz

ps. Mogę robić za testera, a co mi tam ;-)
Brak podpisu.

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP

Post 8 wrz 2009, o 10:58

Niedźwiedź pisze:
Forek S-Turbo też?

Tak.
Niedźwiedź pisze: konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?

Aż tak tanio chyba nie będzie ale nie wiem tego jeszcze.

ODPOWIEDZ