Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Hej,
powiedzcie jakie są "generalne" różnice między GT-BUG EYEem-TEAR DROPem. Nie chodzi mi o różnice w stylu dwa konie różnicy, inny hamulec, czy nowy typ skrzyni (chociaż do takich info moglibyście zalinkować). Chodzi o to czy np GTek i BUG to się generalnie różnią technicznie czy tylko buda i wnętrze inne. Coś słyszałem, że BUG jest cięższy od GTeka, a TEAR DROP jest podobno szerszy Który z nich jest bardziej "hardcorowy". Bo ja tu widzę modę na GTeki i robienie z nich monstrum. Czy to znaczy , że te nowsze to już nie są takie...Imprezowe?
powiedzcie jakie są "generalne" różnice między GT-BUG EYEem-TEAR DROPem. Nie chodzi mi o różnice w stylu dwa konie różnicy, inny hamulec, czy nowy typ skrzyni (chociaż do takich info moglibyście zalinkować). Chodzi o to czy np GTek i BUG to się generalnie różnią technicznie czy tylko buda i wnętrze inne. Coś słyszałem, że BUG jest cięższy od GTeka, a TEAR DROP jest podobno szerszy Który z nich jest bardziej "hardcorowy". Bo ja tu widzę modę na GTeki i robienie z nich monstrum. Czy to znaczy , że te nowsze to już nie są takie...Imprezowe?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
411KM @ 575Nm
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
http://www.4impreza.pl/historia-turbo.phpNiedźwiedź pisze: (chociaż do takich info moglibyście zalinkować)
http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... hichte.htm
http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... abelle.htm
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
zalezy, srebrny lub wisiony wygladaja calkiem dobrze jesli chodzi o WRX. STi wyglada dobrze rowniez czarne i bialeowoc666 pisze: Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
Niedźwiedź, GT jest lzejszy i bardziej wariacki. WRX im nowszy tym bardziej ucywilizowany i wazy 200 kg wiecej przy praktycznie tych samych parametrach.
Jak moglbym wybierac to GT* STi MY95. To cos jak maly niedzwiadek. Zwarty, lekki, nie do zameczenia ale potrafi przy...c
*pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
a i jeszcze mi sie przypomnialo STI MY 06 jest ponoc jak nasza reprezentacja narodowa. Jak sie rozgrzeje to juz po wszystkim
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 73 razy
- Polubione posty: 424 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź pisze:Bo ja tu widzę modę na GTeki
O nie, nie wszyscy są GTko-maniakami
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
ke?remek pisze: *pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
zbliża się koniec weekendu, więc mam nadzieję poczytać w tym wątku co nieco Chopy i dziołchy - do pisania.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź, na 4impreza.pl WRCFan napisał wiekszość tego co była do napisania, co Cię jeszcze interesuje?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Za wyjątkiem charakterystycznego stukania ze skrzyni korbowej? ;)remek pisze: nie do zameczenia
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
z opisu na 4impreza.pl wynika, że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową. Czyli mamy trzy różne płyty podłogowe - GT, MY01-MY07, MY08.Azrael pisze: co Cię jeszcze interesuje?
Jasne są różnice silnikowe. Brakuje mi info o skrzyniach biegów, zawieszeniu i dyfrach - tzn różnice pomiędzy modelami.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 73 razy
- Polubione posty: 424 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Całą karoserię, poza mało istotnymi detalami stylistycznymi, mają taką samą.Niedźwiedź pisze:że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową.
To tylko nieznacze face liftingi.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowychjarmaj pisze: To tylko nieznacze face liftingi.
A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 73 razy
- Polubione posty: 424 razy
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź pisze: ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych
Jeden z niewielu parametrów w samochodach, które mnie kompletnie nie interesują....
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=145Niedźwiedź pisze: ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych
http://www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=349
Link: http://www.youtube.com/watch?v=ziiNbUW-f-U
Link: http://www.youtube.com/watch?v=lqBP-jH7Ouc
Link: http://www.youtube.com/watch?v=aeeNyiu1uEI
Link: http://www.youtube.com/watch?v=YAVP4hLn ... re=related
i Lanos:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=1iqSevct ... re=related
http://www.euroncap.com/results/subaru/ ... 9/349.aspx
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź pisze: A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?
Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe ( ), a jak Bug to MYXX bo XX.Azrael pisze: Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.
Tam jakies zmiany skrzyń były, któraś mocniejsza. Chodzi o to , że gdyby wybierać z danego przedziału wiekowego to wybrać "najlepiej"
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź pisze: Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe ( ), a jak Bug to MYXX bo XX.
Zaciski to akurat zmienia się w 20 minut.... więc to nie jest argument GTeka trzeba kuic ładnego, nowsze lepsze ale ważniejszy stan.
Inne w sumie podobnie. Każdy kolejny rocznik ma jakieś udoskonalenia ale więcej waży.
2.5T jak wiadomo trzeba doliczyć kilkanaście tysięcy na zrobeinie silnika.
Mocniejsze skrzynie są w końcowych rocznikach WRX 2.0.
Niemniej to wszytsko telegraficzny skrót bo można by o temacie miesiąc i by się nie wyczerpało.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
dzięki AZ
na 4impreza.pl piszą "od modelu MY'99 możliwy jest remap ECU" - tzn 4turbo ogarnia czy nadal maptek tylko? Ew. od jakiego rocznika 4T ogarnia remapy?
na 4impreza.pl piszą "od modelu MY'99 możliwy jest remap ECU" - tzn 4turbo ogarnia czy nadal maptek tylko? Ew. od jakiego rocznika 4T ogarnia remapy?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź, od bug eye w górę. 99-00 tylko możliwe jest u wybranych dealerów Ecuteca- w Polsce Maptek.
Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej, sądzę że to będzie konkurencyjna alternatywa do remapu serii, szczególnie że kompy z tych lat dość często padają przy remapie, a stand-alone oferuje dodatkowe możliwości użyteczne w sporcie (kosztem np. ekologii).
Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej, sądzę że to będzie konkurencyjna alternatywa do remapu serii, szczególnie że kompy z tych lat dość często padają przy remapie, a stand-alone oferuje dodatkowe możliwości użyteczne w sporcie (kosztem np. ekologii).
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Forek S-Turbo też?Azrael pisze: Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów,
konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?Azrael pisze: konkurencyjna alternatywa do remapu serii
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Azrael pisze: Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej,
Kuba, jak już przyjdzie ta "lada-chwila" to daj znać w sposób doniosły - znaczy GŁOŚNO
Może by się coś zmieniło (zwłaszcza w kontekście tych rozszerzonych funkcjonalności, kosztem ekologii)
Pozdrawiam
Grzegorz
ps. Mogę robić za testera, a co mi tam
Brak podpisu.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
Niedźwiedź pisze:
Forek S-Turbo też?
Tak.
Niedźwiedź pisze: konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?
Aż tak tanio chyba nie będzie ale nie wiem tego jeszcze.