Strona 1 z 2
Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 4 wrz 2009, o 22:29
autor: Niedźwiedź
Hej,
powiedzcie jakie są "generalne" różnice między GT-BUG EYEem-TEAR DROPem. Nie chodzi mi o różnice w stylu dwa konie różnicy, inny hamulec, czy nowy typ skrzyni (chociaż do takich info moglibyście zalinkować). Chodzi o to czy np GTek i BUG to się generalnie różnią technicznie czy tylko buda i wnętrze inne. Coś słyszałem, że BUG jest cięższy od GTeka, a TEAR DROP jest podobno szerszy

Który z nich jest bardziej "hardcorowy". Bo ja tu widzę modę na GTeki i robienie z nich monstrum. Czy to znaczy , że te nowsze to już nie są takie...Imprezowe?

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 4 wrz 2009, o 22:35
autor: owoc666
Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 4 wrz 2009, o 22:39
autor: Niedźwiedź
owoc666, dla mnie nie

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 4 wrz 2009, o 22:42
autor: Godlik
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 5 wrz 2009, o 01:38
autor: Alan, Alan, Alan!
owoc666 pisze:
Bug jest przede wszystkim duużo paskudniejszy od tear-dropa :D
zalezy, srebrny lub wisiony wygladaja calkiem dobrze jesli chodzi o WRX. STi wyglada dobrze rowniez czarne i biale
Niedźwiedź, GT jest lzejszy i bardziej wariacki. WRX im nowszy tym bardziej ucywilizowany i wazy 200 kg wiecej przy praktycznie tych samych parametrach.
Jak moglbym wybierac to GT* STi MY95. To cos jak maly niedzwiadek. Zwarty, lekki, nie do zameczenia ale potrafi przy...c
*pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 5 wrz 2009, o 01:41
autor: Alan, Alan, Alan!
a i jeszcze mi sie przypomnialo STI MY 06 jest ponoc jak nasza reprezentacja narodowa. Jak sie
rozgrzeje to juz po wszystkim

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 5 wrz 2009, o 03:57
autor: jarmaj
Niedźwiedź pisze:Bo ja tu widzę modę na GTeki
O nie, nie wszyscy są GTko-maniakami

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 5 wrz 2009, o 08:30
autor: Niedźwiedź
remek pisze:
*pisze celowo, zeby nie mieszac, oczywiscie chodzi o WRX STi <= MY 00
ke?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 5 wrz 2009, o 12:03
autor: WRC fan
Remkowi jak domniemam chodzi o klasyka STi.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 6 wrz 2009, o 16:24
autor: Niedźwiedź
zbliża się koniec weekendu, więc mam nadzieję poczytać w tym wątku co nieco

Chopy i dziołchy - do pisania.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 11:04
autor: Azrael
Niedźwiedź, na 4impreza.pl WRCFan napisał wiekszość tego co była do napisania, co Cię jeszcze interesuje?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 11:20
autor: ky
remek pisze:
nie do zameczenia
Za wyjątkiem charakterystycznego stukania ze skrzyni korbowej? ;)
r.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 23:30
autor: Niedźwiedź
Azrael pisze:
co Cię jeszcze interesuje?
z opisu na 4impreza.pl wynika, że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową. Czyli mamy trzy różne płyty podłogowe - GT, MY01-MY07, MY08.
Jasne są różnice silnikowe. Brakuje mi info o skrzyniach biegów, zawieszeniu i dyfrach - tzn różnice pomiędzy modelami.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 23:38
autor: jarmaj
Niedźwiedź pisze:że Imprezy od MY01, aż do MY07 mają tą samą płytę podłogową.
Całą karoserię, poza mało istotnymi detalami stylistycznymi, mają taką samą.
To tylko nieznacze face liftingi.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 23:41
autor: Niedźwiedź
jarmaj pisze:
To tylko nieznacze face liftingi.
ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych
A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 7 wrz 2009, o 23:43
autor: jarmaj
Niedźwiedź pisze: ciekawe jak wypadała SI w testach zderzeniowych
Jeden z niewielu parametrów w samochodach, które mnie kompletnie nie interesują....
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 00:32
autor: WRC fan
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 01:52
autor: Azrael
Niedźwiedź pisze:
A zawieszeniowo i sprzętowo jakieś zmiany były?
Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 02:12
autor: Niedźwiedź
Azrael pisze:
Tak spore, ale nadal więszość komponentów jest podobna.
Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe (

), a jak Bug to MYXX bo XX.
Tam jakies zmiany skrzyń były, któraś mocniejsza. Chodzi o to , że gdyby wybierać z danego przedziału wiekowego to wybrać "najlepiej"

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 02:18
autor: Azrael
Niedźwiedź pisze:
Ok, a czy można powiedzieć, że np jeśli GTek to tylko model np MY99 bo np ma zaciski czterotłoczkowe (

), a jak Bug to MYXX bo XX.
Zaciski to akurat zmienia się w 20 minut.... więc to nie jest argument GTeka trzeba kuic ładnego, nowsze lepsze ale ważniejszy stan.
Inne w sumie podobnie. Każdy kolejny rocznik ma jakieś udoskonalenia ale więcej waży.
2.5T jak wiadomo trzeba doliczyć kilkanaście tysięcy na zrobeinie silnika.
Mocniejsze skrzynie są w końcowych rocznikach WRX 2.0.
Niemniej to wszytsko telegraficzny skrót bo można by o temacie miesiąc i by się nie wyczerpało.
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 02:46
autor: Niedźwiedź
dzięki
AZ
na 4impreza.pl piszą

"od modelu MY'99 możliwy jest remap ECU" - tzn 4turbo ogarnia czy nadal maptek tylko? Ew. od jakiego rocznika 4T ogarnia remapy?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 02:49
autor: Azrael
Niedźwiedź, od bug eye w górę. 99-00 tylko możliwe jest u wybranych dealerów Ecuteca- w Polsce Maptek.
Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej, sądzę że to będzie konkurencyjna alternatywa do remapu serii, szczególnie że kompy z tych lat dość często padają przy remapie, a stand-alone oferuje dodatkowe możliwości użyteczne w sporcie (kosztem np. ekologii).
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 03:17
autor: Niedźwiedź
Azrael pisze:
Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów,
Forek S-Turbo też?
Azrael pisze:
konkurencyjna alternatywa do remapu serii
konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?
Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 09:54
autor: Grzesiek_67
Azrael pisze:
Mamy na półce dość tani komputer stand-alone plug and play do takiego modelu do testów, lada chwila powiemy więcej,
Kuba, jak już przyjdzie ta "lada-chwila" to daj znać w sposób doniosły - znaczy GŁOŚNO
Może by się coś zmieniło (zwłaszcza w kontekście tych rozszerzonych funkcjonalności, kosztem ekologii)
Pozdrawiam
Grzegorz
ps. Mogę robić za testera, a co mi tam

Re: Różnice GT-BUG-TEAR DROP
: 8 wrz 2009, o 10:58
autor: Azrael
Niedźwiedź pisze:
Forek S-Turbo też?
Tak.
Niedźwiedź pisze:
konkurencyjna w sensie finansowym (~3kPLN)?
Aż tak tanio chyba nie będzie ale nie wiem tego jeszcze.