Strona 1 z 1

Turbotrzcina

: 5 wrz 2009, o 19:47
autor: turbotrzcina
Siemanko Wszystkim.

Gdyby ktoś z Was był zainteresowany wykonaniem kolektora wydechowego pod turbo, zapraszam do kontaktu emailowego. Jestem osobą prywatną, która chce zaistnieć na rynku tuningu poprzez dobre referencje od klientów. Stawiam na kontakt z tzw. polecenia.

Poniżej widzicie kolektor pod turbinkę do nissanowskiego silnika SR20DE/VE i jest to mój pierwszy wyrób jaki wykonałem. Ten kolektor "grzebień" zapewnia krótkiego laga i szybkie wstawanie turbo (energia kinetyczna spalin).
Jeśli komuś zależy na spool'u, budowa kolektora byłaby zupełnie inna, miałby długie rury w których nabudowywałoby się ciśnienie (energia potencjalna spalin). Podejmę się różnych, nawet nietypowych zleceń. Dokładnie według wizji zlecającego.

Obrazek

Garśc faktów która się przyda:

* Flansza główna - frezowana z kwasówki 10 mm (gatunek stali: AISI 304, wszystkie elementy kolektora)

* Flansza pod turbinę - nagwintowana

* Rury i trójniki - 48.3 x 2 mm (ew. 2.6) - oczywiście dla każdego auta średnica kanałów wydechowych mierzona indywidualnie i w związku z tym dobierane rury

* Spawanie - TiG

* Obróbka cieplna: wyżarzanie 1200 C i odpuszczanie dla relaksacji naprężeń (w celu zapobieżenia pękaniu spawów)

* Obróbka mechaniczna: po obróbce cieplnej powierzchnia flanszy jest szlifowana na płasko aby zapewnic dobre przyleganie

Co otrzymujemy:
1. Pospawany kolektor wydechowy BEZ otworu na turbo (zaślepiony)
2. Flanszę pod T25/T28 luzem (jeśli chcesz flanszę pod inny model turbosprężarki dostarcz mi jej rysunek techniczny lub zostaw na dzień turbinę)

Dlaczego w taki sposób? Okazuje się że ciężko trafic z tym rozmieszczeniem flanszy poniewaz w jednym setupie np jest klima, w drugim jej nie ma, ktoś ma takie a ktoś inne mody, ktoś ma dwa zamiast jednego wentylatora chłodnicy/klimy... Istnieje również możliwość przyspawania flanszy pod turbo i wyfrezowania otworu w miejscu wskazanym przez Ciebie.

zapraszam do kontaktu: [email protected]

Re: Turbotrzcina

: 5 wrz 2009, o 22:48
autor: citan
turbotrzcina, na nierównoodległościowych kolektorach podpasowanych pod N/A (plug'n'play, bez większych kombinacji z sondami) mógłbyś pewnie zrobić niezły interes. ;)

Re: Turbotrzcina

: 5 wrz 2009, o 23:13
autor: turbotrzcina
Pokażcie mi co mam Wam wyrzeźbić ze stali a to zrobię :) Rozkręcam się dopiero i próbuję zetknąć z różnymi markami.

Turbotrzcina.

Re: Turbotrzcina

: 6 wrz 2009, o 01:49
autor: leon
citan pisze:turbotrzcina, na nierównoodległościowych kolektorach podpasowanych pod N/A (plug'n'play, bez większych kombinacji z sondami) mógłbyś pewnie zrobić niezły interes. ;)
Tyż fakt.

Re: Turbotrzcina

: 7 wrz 2009, o 00:14
autor: l_ewy
A ja to może i bym całość zamówił :!: :?:

Re: Turbotrzcina

: 7 wrz 2009, o 08:41
autor: citan

Re: Turbotrzcina

: 7 wrz 2009, o 09:13
autor: l_ewy
Ale citan Ty to raczej chcesz oryginalny kolektor zastąpić tym o d WRX'a

Re: Turbotrzcina

: 7 wrz 2009, o 09:17
autor: citan
l_ewy pisze: Ale citan Ty to raczej chcesz oryginalny kolektor zastąpić tym o d WRX'a
Chciałbym taki, który by pasował bez kombinacji z sondami. :-> ... i nie rozleciał się po tygodniu. Do tego zostawić wszystko jak jest oprócz puszki na końcu.

Re: Turbotrzcina

: 7 wrz 2009, o 09:49
autor: l_ewy
Ja też bym tak i chciał łącznie z wymianą końcowego.

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 22:36
autor: turbotrzcina
Panowie zbierzcie zamówienia i pokażcie mi co chcecie mieć, no chyba że robimy bulgoczące customy na dużych średnicach? :D

Widzę że w GT-kach słabo z kolektorami... możemy to zmienić:)

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 22:56
autor: burat
turbotrzcina, zajrzyj tu i powiedź co możesz zrobić http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.ph ... 24#p136824 :cofee:

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:23
autor: Tasior_Miedziak
Turbotrzcina, moim skromnym zdaniem powinienies podejsc nieco bardziej elastycznie do tematu.

Dogadac sie z kims z forum, zrobic jedna sztuke w ramach promocji dla jednego niuturbionego Forestera, jednego Legacy i jednego Outback'a. itd. ). Potem nagrac filmik jak to przepieknie bulgota, zaplacic pareset zlotych za profesjonalny montaz, nastepnie wrzucic na Youtube z odpowiednim tytulem. Linki do filmiku rozeslac na odpowiednie fora. Miec przygotowana oferte w stylu:

Forester N/A MY04 - nierownodleglosciowy kolektor - XXX PLN
Forester N/A MY06 - nierownodleglosciowy kolektor - XXX PLN
Legacy MY04 - nierownodleglosciowy kolektor - XXX PLN
Outback MY05 - nierownodleglosciowy kolektor - XXX PLN

Pierwszych pare zlecen zrobic po bardzo promocyjnych cenach. Tacy uzytkownicy beda jezdzic, bulgotac i beda ruchoma reklama. Jak beda zadowoleni zaczna sie chwalic na forach i Cie polecac.

Zlecenia same zaczna plynac... Moze nie szeroka rzeka, ale strumieniem na pewno. Youtube oglada caly swiat!!! Dodatkowo zrobic strone internetowa w kilku jezykach, dac oferte do specjalistycznych warsztatow. Zalozyc sobie konto na PayPal, podlinkowac do swojej strony i... czekac. Ludzie czesto kupuja pod wplywem impulsu... klikając. Wchodzac na Twoja strone musza miec mozliwosc kupienia paroma kliknieciami (PayPal). Potem to juz tylko sky is the limit...

Dowod: Ostatnio szukalem rozwiazania dla swojego Forestera (back-box ze zmienna charakterystyka). Na youtube znalazlem przykladowy filmik i producenta z... Nowej Zelandii (X-Force). Cena ok. 1000 PLN. Jak tylko wyprostuje pare tematow to bede kupowal :mrgreen:

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:29
autor: burat
a ja się pytam dlaczego w tej wyliczance w tak bezpretensjonalny i ,tak nie bójmy się tego słowa , wulgarny sposób pominięto Imprezę N/A :?: ja się pytam :x





:mrgreen:

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:33
autor: Tasior_Miedziak
burat pisze:a ja się pytam dlaczego w tej wyliczance w tak bezpretensjonalny i ,tak nie bójmy się tego słowa , wulgarny sposób pominięto Imprezę N/A :?: ja się pytam :x :mrgreen:
Bo ja sie nie znam i myslalem ze wszystkie imprezy bulgotaja. Nawet te N/A.

Jak pisalem posta to na poczatku byla, ale wyedytoewalem.

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:37
autor: burat
Tasior_Miedziak pisze: myslalem ze wszystkie imprezy bulgotaja. Nawet te N/A.
niestety nie ;-( i tu jest trochę ból :-(

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:42
autor: Tasior_Miedziak
burat pisze: niestety nie ;-( i tu jest trochę ból :-(
No ale jest Turbotrzcina i az sie pali, zeby rozwiazac Twoj problem. Dogadajcie sie w kwestii organizacyjno/promocyjnej i moze bedziesz mial szanse zostac tym pierwszym? :mrgreen:

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:51
autor: burat
pierwszym to nie bo koledzy , nawet ci z za miedzy :mrgreen: , już w tej kwestii coś porobili ale kto wie tylko cały czas są ważniejsze sprawy i trzeba szukać kolektorów od Legasia 2.2 :-/

Re: Turbotrzcina

: 5 lis 2009, o 23:55
autor: turbotrzcina
Tasior_Miedziak pisze:Turbotrzcina, moim skromnym zdaniem powinienies podejsc nieco bardziej elastycznie do tematu.

Dogadac sie z kims z forum, zrobic jedna sztuke w ramach promocji dla jednego niuturbionego Forestera, jednego Legacy i jednego Outback'a. itd. ). Potem nagrac filmik jak to przepieknie bulgota, zaplacic pareset zlotych za profesjonalny montaz, nastepnie wrzucic na Youtube z odpowiednim tytulem. Linki do filmiku rozeslac na odpowiednie fora. Miec przygotowana oferte w stylu:

Forester N/A MY04 - nie..............:
Dobrze prawisz, dać Ci wódki :)

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 00:07
autor: burat
o z takim podejściem szybko się tu wkupisz tylko musisz gdzieś na jakiś spocik wpaść :drunk: :mrgreen:

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 00:20
autor: Tasior_Miedziak
Ja sie zlapalem na taka reklame:



Zmontowanie takiego filmiku nie jest drogie, a efekt reklamowy jest!!!

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 01:51
autor: leon
Tasior_Miedziak pisze:Ja sie zlapalem na taka reklame:



Zmontowanie takiego filmiku nie jest drogie, a efekt reklamowy jest!!!
Zupełnie jak w BMW, gdzie to było podciśnieniem sterowane. Nic nowego.

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 03:20
autor: Alan, Alan, Alan!
Tasior_Miedziak pisze: Ja sie zlapalem na taka reklame:
fajny taki wydech.

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 09:48
autor: tadaoando
TASIOR_MIEDZIAK, czyli co jest szansa odzyskac twojego axellback-a sti ??? :-)
a tak powaznie to jak wiesz mamy takie samo zrodlo banana na twarzy co rano i tez bylbym zainteresowany takim xforce do mojego forka, daj znac jak bedziesz zamawial jesli to mozliwe to sie podepne do zamowienia.

tomasz

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 15:27
autor: Tasior_Miedziak
leon pisze: Zupełnie jak w BMW, gdzie to było podciśnieniem sterowane. Nic nowego.
No ale w x-force nie jest sterowane podcisnieniem tylko elektronicznie z pilota. W dodatku kat otwarcia sam ustalasz wedle zyczenia.

Co do tego czy jest to nowosc czy nie to kwestia dyskusyjna. W Polsce tego nie uswiadczysz pewnie na zadnym Subaru wiec jak to ktos sciagnie i zainstaluje to bedzie pewnie nowosc. Australia i Oceania znaja pewnie od dawna bo to przeciez firma stamtąd.

Re: Turbotrzcina

: 6 lis 2009, o 15:30
autor: Tasior_Miedziak
tadaoando pisze: TASIOR_MIEDZIAK, czyli co jest szansa odzyskac twojego axellback-a sti ???
Jezeli chcesz czekac pare miesiecy to tak. Jak mi sie wyprostuja sprawy zawodowe i bede mogl sobie pozwolic na kupowanie jakichs tam bajerow to chyba wlasnie tyle uplynie.

Albo bedzie dobrze i wtedy cos tam sobie kupie, albo bede musial sprzedac moja lodówke w ogole :-| Czas pokaze.