Przeróbka na GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
dominik_bb
- 2 gwiazdki
- Auto: Impreza WRX EJ20G
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Przeróbka na GT
Witam mam pytanie posiadam impreze GC8 rocznik 96 2.0 115KM chce do niego włozyc silnik od GT co potrzebuje oprocz kompletnego silnika ?? czy wiazka moze zostac seryjna czy ECU od GT podejdzie do tej wiazki i czy szukac z modelu GT przed liftu 211Km do 96r czy z nowszego 218 konnego z czym bedzie łatwij ??
Re: Przeróbka na GT
temat wielokrotnie poruszany i powiem tyle,że nie tylko silnik ale cały układ napędowy , zawieszenie praktycznie wszystko musisz przenieść z GT i to już się nie opłaca poszukaj dobrze było to poruszane i chłopaki znający sie na rzeczy wyjaśniali dokładnie wszystko , niestety to nie BMW(z całym moim szacunkiem do tej marki) i nie wystarczy przenieść tylko silnika
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
kup anglika GT i bedziesz miał wszystko na przekładkę ze swojego
Wyjazdy integracyjne dla firm ----> http://www.ENJOYIT.pl
http://WWW.08PSS.PL zapraszamy również http://www.08PSS.fora.pl
w ofercie m.in. AUTO DETALING, SAMCO, FUJITA, P2R, MAGNAFLOW, CAT CAMS
http://WWW.08PSS.PL zapraszamy również http://www.08PSS.fora.pl
w ofercie m.in. AUTO DETALING, SAMCO, FUJITA, P2R, MAGNAFLOW, CAT CAMS
Re:
Albo japońca z angli :Dmarcel 08 pisze:kup anglika GT i bedziesz miał wszystko na przekładkę ze swojego
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
-
dominik_bb
- 2 gwiazdki
- Auto: Impreza WRX EJ20G
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka na GT
Z tego co wiem napedy sa te same wiadomo maske trzeba włozyc z wlotami chodzi mi głownie o to co trzeba zmienic pod maska i pod deską rozdzielcza
Re: Przeróbka na GT
raczej ci nikt nie powie co trzeba zmienić bo każdy kto to próbował odpuścił w połowie. samo przerobienie wiązki sobie wyobraź.dominik_bb pisze:Z tego co wiem napedy sa te same wiadomo maske trzeba włozyc z wlotami chodzi mi głownie o to co trzeba zmienic pod maska i pod deską rozdzielcza
Kup GT nawet anglika i przełóż swoje graty do niego, wyjdzie cię to taniej. Będziesz miał prawdziwego GT z buda od GT.
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: Przeróbka na GT
Te auta mają wspolną deskę, lewarek, budę i wał napedowy, poza tym nawet pedały sa inne,
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka na GT
Kuba to starczy. Zmieniasz maskę, wkładasz silnik, odpalasz...i wciąż nie masz GTkaAzrael pisze:Te auta mają wspolną deskę, lewarek, budę i wał napedowy, poza tym nawet pedały sa inne,
Brak podpisu.
Re: Przeróbka na GT
No i ukręcasz skrzynię przy próbie ruszenia :D
Jedno z większych nieszczęść starszych Subaru to masa ludzi którzy marzyli o Subaru ale ich nie było stać i nadal ich nie stać, ale zaczeło im się wydawać że ich stać kiedy auta w zakupie staniały. Dopiero starcie zbolesną rzeczywistością po zakupie/próbie zbudowania sprowadzana ziemię, a zdrutowanych śmietników jeździ coraz więcej. W Anglii to mają od kilku lat u nas się dopiero rozkręca.
Jedno z większych nieszczęść starszych Subaru to masa ludzi którzy marzyli o Subaru ale ich nie było stać i nadal ich nie stać, ale zaczeło im się wydawać że ich stać kiedy auta w zakupie staniały. Dopiero starcie zbolesną rzeczywistością po zakupie/próbie zbudowania sprowadzana ziemię, a zdrutowanych śmietników jeździ coraz więcej. W Anglii to mają od kilku lat u nas się dopiero rozkręca.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Przeróbka na GT
A tak przy okazji, to zawsze rozkłada mnie na łopatki ta kompletna ignorancja w temacie, że niby wystarczy silnik z czegoś tam przełożyć i zaraz będzie to samo, co w tamtej wersji.
Jakby wersje tego samego modelu, niczym innym jak silnikiem, się nie różniły. I nie chodzi mi tu tylko o Subaru, bo to jest nagminne we wszytkich markach przy starszych modelach ("a jak do Clio 1,2 wsadzę silnik z Clio 16v to będzie OK, nie", albo "do Astry 1,4 8v włoże c20xe to będzie to już GSI...?")
Jakby wersje tego samego modelu, niczym innym jak silnikiem, się nie różniły. I nie chodzi mi tu tylko o Subaru, bo to jest nagminne we wszytkich markach przy starszych modelach ("a jak do Clio 1,2 wsadzę silnik z Clio 16v to będzie OK, nie", albo "do Astry 1,4 8v włoże c20xe to będzie to już GSI...?")
Re: Przeróbka na GT
bo w niektórych autach z grubsza tek bywa ale niestety nie w Subaru
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Przeróbka na GT
Nie, nie bywa.burat pisze:bo w niektórych autach z grubsza tek bywa ale niestety nie w Subaru
Topowe wersje różnią z reguły prawie wszystkim, poza elementami karoserii.
Re: Przeróbka na GT
no fakt może sam silnik to przegiąłem ale na pewno dużo mnie zachodu niż w Subaru , o to mi chodziło
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Przeróbka na GT
Fiat Bravo HGT nie ma prawie wcale mechanicznych elementów wspólnych z innymi wersjami Bravo.burat pisze:no fakt może sam silnik to przegiąłem ale na pewno dużo mnie zachodu niż w Subaru , o to mi chodziło
Renault Clio Sport nie ma wiele wspólnego mechanicznie z innymi Clio.
Renault Clio 1.8 16v nie ma wiele wspólnego mechanicznie......
Astra GSI nie ma .....
itd
itp
Tylko parę przykładów. Tak jest ZAWSZE. Subaru nie jest tu żadnym wyjątkiem.
Inne hamulce, inny układ przeniesienia napędu, inne zawieszenia. Wspólne zostają rzeczy typu silniczki wycieraczek, czy inne bzdety.
Re: Przeróbka na GT
jarmaj pisze: Wspólne zostają rzeczy typu silniczki wycieraczek, czy inne bzdety.
A i to nie zawsze...
Re: Przeróbka na GT
Czasami nie trzeba przekładać silniczka od wycieraczek żeby mieć fun , wystarczy fantazja i do tego jeszcze jakie ekonomiczne jeśli chodzi o paliwo :thumb
Link: http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_ ... re=related
i do tego duuuuże cochones, albo brak mózgu , wybór odpowiedzi zostawiam oglądającym
Link: http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_ ... re=related
i do tego duuuuże cochones, albo brak mózgu , wybór odpowiedzi zostawiam oglądającym
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
Re: Przeróbka na GT
Nawet jeśli masz cały przód i przekładasz cały zespół napędowy z półosiami, zawieszeniem, piastami i hamulcami, to nie znaczy, że te auta nie różnią się np. hamulcami, nastawami amortyzatorów czy geometrią i twardością silenblocków -- diabeł tkwi w szczegółach. Po prostu będziesz miał kundla, przód z tego, tył z tamtego, który jeszcze będzie wymagał wymiany paru innych pierdów (silentblocki, tylne hamulce, amortyzatory, być może wypadałoby wymienić też korektor hamowania), a które zwyczajowo po prostu się robi.owoc666 pisze: W starszych Hondach te swapy pasują prawie plug&play.
Tak samo, jak wsadzenie S50B32 do E36 328 coupe z Mpasztetem i full wypasem nie zrobi nagle z tego samochodu M3. Ba, włożenie M52B28 do 323 nie robi zeń 328, choć tu różnice są już dużo mniejsze...
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Przeróbka na GT
ky pisze: Tak samo, jak wsadzenie S50B32 do E36 328 coupe z Mpasztetem i full wypasem nie zrobi nagle z tego samochodu M3. Ba, włożenie M52B28 do 323 nie robi zeń 328, choć tu różnice są już dużo mniejsze...
A ja myslałem że wystarczy przykleić znaczek M3....
Ostatnio widziałem takie emczy e46 na stacji i jak odpalił przed odjazdem to usłyszałem znajomy klekot grzechotnika... bleee
Re: Przeróbka na GT
To ta prostsza droga :P
r.
Akurat M3 E46 jest całkiem jadowita z wyglądu w porównaniu do innych, więc ją łatwiej rozpoznać. W takim E36, gdzie występowała również w sedanie i różniła się szczegółami w porównaniu do innych wersji, łatwiej udawać prawdziwe em.Azrael pisze: Ostatnio widziałem takie emczy e46 na stacji i jak odpalił przed odjazdem to usłyszałem znajomy klekot grzechotnika... bleee
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Przeróbka na GT
Mieliśmy juz tu na forum osobnika z M3dAzrael pisze: Ostatnio widziałem takie emczy e46 na stacji i jak odpalił przed odjazdem to usłyszałem znajomy klekot grzechotnika... bleee
Nieee, to niemożliwe...jarmaj pisze: Renault Clio Sport nie ma wiele wspólnego mechanicznie z innymi Clio.
No dobra, ale przynajmniej ma skrzynie ze Scenica