Strona 1 z 1
Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 20:42
autor: Dyzio_d
Zdecydowałem się zakupić sobie w 4 Turbo zestaw "skręcanie 1 dla WRX". W zestawie jest między innymi whitelinowe mocowanie przekładni kierowniczej. No i tak się zapytałem to tu to tam i różne osoby różnie na ten temat się wypowiadają. Proszę was o zdanie na ten temat, to jest czy ma sens zakładanie tego ustrojstwa, czy też nie ma sensu, co to daje i dla czego... I takie tam co komu ślina na język na klawisze.
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 20:44
autor: Godlik
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 20:56
autor: Dyzio_d
No niby tak! Jednak u mnie nic nie stuka. Czy to, że nie stuka nie oznacza, że wkrótce zacznie stukać?
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 20:58
autor: jarmaj
Dyzio_d, dla poprawy prowadzenia ja bym zrobił tak: grubsze stabilizatory (jak masz całe łączniki, to z marszu bym ich nie zmieniał, ja stale jeżdże na seryjnych i się nie rozleciały póki co), anti lift kit i zastąpienie wszystkich gumowych tulei w zawieszeniu poliuretanami (chociaż to przy seryjnym, bardzo miękkim zawiasie, będzie mniej odczuwalne chyba niż przy czymś twardszym).
To tak na pierwszy ogień. W dalszej kolejności to już zawias i potem geometria.
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 21:15
autor: Godlik
Dyzio_d pisze:
No niby tak! Jednak u mnie nic nie stuka
Na pewno stuka, w każdym subaru stuka
W GTku wymieniłem te mocowania i regulowałem przekładnię. Jest lepiej, ale na większych wybojach przy skręconych kołach lubi sobie stuknąć.
W Legacy na skręconych kołach też postukuje
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 21:17
autor: Azrael
Te mocowania warto zmienić bo w każdym aucie w zasadzie są zepsute a kosztuje grosze.
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 21:54
autor: Dyzio_d
jarmaj pisze:Dyzio_d, dla poprawy prowadzenia ja bym zrobił tak: grubsze stabilizatory (jak masz całe łączniki, to z marszu bym ich nie zmieniał, ja stale jeżdże na seryjnych i się nie rozleciały póki co), anti lift kit i zastąpienie wszystkich gumowych tulei w zawieszeniu poliuretanami (chociaż to przy seryjnym, bardzo miękkim zawiasie, będzie mniej odczuwalne chyba niż przy czymś twardszym).
To tak na pierwszy ogień. W dalszej kolejności to już zawias i potem geometria.
Zestaw wygląda tak:
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8224 ... T-WRX.html
Czyli to co napisałeś
Azrael Przede wszystkim chciałem się dowiedzieć co to daje (ile kóni)

. No i się dowiedziałem.
Dzwoniłem do was i nie ma tylniego stabilizatora. Szkoda bo mam auto na warsztacie. Mają być końcem przszłego tygodnia. Zapomniałem zapytać czy można czegoś nie kupować bo mam już kupioną u was rozpórkę.
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 22:18
autor: jarmaj
Dyzio_d pisze:Czyli to co napisałeś
No nie. Nie ma tam ani anti lift kitu ani poliuretanowych tulei do wahaczy.
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 23:02
autor: Dyzio_d
jarmaj pisze:
No nie. Nie ma tam ani anti lift kitu ani poliuretanowych tulei do wahaczy.
O widzisz! To się dokupi. Ten anti lift? To, o co z nim chodzi? Bo tuleje wahaczy to kojarzę

Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 9 paź 2009, o 23:11
autor: Dyzio_d
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 14 paź 2009, o 13:44
autor: marw007
Godlik pisze:
W Legacy na skręconych kołach też postukuje
no właśnie mi też tłucze, wie ktoś gdzie takie gumki można dostać do legacy my96 ?
Re: Mocowania przekładni kierowniczej
: 14 paź 2009, o 13:46
autor: Azrael
marw007, u nas? Więszoc ssaków ma 20mm, GT i podobne mają 22mm mamy jedne i drugie.