LEGACY GT-B NIETYPOWY SWAP

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
czz
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

LEGACY GT-B NIETYPOWY SWAP

Post 8 gru 2009, o 23:43

Witam!
Posiadam Legacy 2,5 GX z 1998 roku w stanie idealnym z uszkodzonym silnikiem LHD, niedawno zakupiłem GT-B z 1995 i chciałbym przerzucić bebechy z GTB do GXa.
Rozmawiałem z mechanikiem, który stwierdził, że duże turbo uniemożliwi przeróbkę, bo nie zmieści się pompa hamulcowa i układ kierowniczy. Rzeczywiście mało tam miejsca.

A teraz pytania:
- czy można odsunąć dużą turbinę kolektorem? Jak wpłynie to na ogólne funkcjonowanie auta? Czy po takim zabiegu nie rozpieprzy się silnik(zjawiska falowe, nierówne kolektory)?
- czy reszta podzespołów będzie pasować(chodzi dokładnie o przerzucenie kompletnych wózków(silnik i dyfer z zawieszeniem)?
- Jak wygląda sprawa z elektryką?
- Na jakie koszty muszę się szykować? Dostęp do kompletnego warsztatu mechanicznego mam (tokarki, frezarki, lasery itp.)

Jeżeli macie namiary na magików, którzy to robili albo na DOBRYCH fachowców od subaru, od wydechów, to proszę o przesłanie namiarów.
Każda informacja na wagę złota!!
Chcę zrobić dobre, bezpieczne, w miarę bezawaryjne auto, bez partaniny. A PRZEDE WSZYSTKIM CHCĘ JE SKOŃCZYĆ PRZED EMERYTURĄ :)



Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: LEGACY GT-B NIETYPOWY SWAP

Post 9 gru 2009, o 00:40

Na pewno wykonalne, na pewno kosztowne jeżeli ma być bez drutu. Chyba customowy kolektor to najpewniejsza opcja. Instalacje elektryczne trzeba porównać przed przystąpieniem do przekładki. Nie ma do biturbo manuala w ludzkim języku więc trzeba z natury. Robiliśmy swap takiego silnika do WRXa i wiem ze wbrew pozorom na 1. rzut oka to nic nie pasowało.

ODPOWIEDZ