LEGACY GT-B NIETYPOWY SWAP
: 8 gru 2009, o 23:43
Witam!
Posiadam Legacy 2,5 GX z 1998 roku w stanie idealnym z uszkodzonym silnikiem LHD, niedawno zakupiłem GT-B z 1995 i chciałbym przerzucić bebechy z GTB do GXa.
Rozmawiałem z mechanikiem, który stwierdził, że duże turbo uniemożliwi przeróbkę, bo nie zmieści się pompa hamulcowa i układ kierowniczy. Rzeczywiście mało tam miejsca.
A teraz pytania:
- czy można odsunąć dużą turbinę kolektorem? Jak wpłynie to na ogólne funkcjonowanie auta? Czy po takim zabiegu nie rozpieprzy się silnik(zjawiska falowe, nierówne kolektory)?
- czy reszta podzespołów będzie pasować(chodzi dokładnie o przerzucenie kompletnych wózków(silnik i dyfer z zawieszeniem)?
- Jak wygląda sprawa z elektryką?
- Na jakie koszty muszę się szykować? Dostęp do kompletnego warsztatu mechanicznego mam (tokarki, frezarki, lasery itp.)
Jeżeli macie namiary na magików, którzy to robili albo na DOBRYCH fachowców od subaru, od wydechów, to proszę o przesłanie namiarów.
Każda informacja na wagę złota!!
Chcę zrobić dobre, bezpieczne, w miarę bezawaryjne auto, bez partaniny. A PRZEDE WSZYSTKIM CHCĘ JE SKOŃCZYĆ PRZED EMERYTURĄ :)
Posiadam Legacy 2,5 GX z 1998 roku w stanie idealnym z uszkodzonym silnikiem LHD, niedawno zakupiłem GT-B z 1995 i chciałbym przerzucić bebechy z GTB do GXa.
Rozmawiałem z mechanikiem, który stwierdził, że duże turbo uniemożliwi przeróbkę, bo nie zmieści się pompa hamulcowa i układ kierowniczy. Rzeczywiście mało tam miejsca.
A teraz pytania:
- czy można odsunąć dużą turbinę kolektorem? Jak wpłynie to na ogólne funkcjonowanie auta? Czy po takim zabiegu nie rozpieprzy się silnik(zjawiska falowe, nierówne kolektory)?
- czy reszta podzespołów będzie pasować(chodzi dokładnie o przerzucenie kompletnych wózków(silnik i dyfer z zawieszeniem)?
- Jak wygląda sprawa z elektryką?
- Na jakie koszty muszę się szykować? Dostęp do kompletnego warsztatu mechanicznego mam (tokarki, frezarki, lasery itp.)
Jeżeli macie namiary na magików, którzy to robili albo na DOBRYCH fachowców od subaru, od wydechów, to proszę o przesłanie namiarów.
Każda informacja na wagę złota!!
Chcę zrobić dobre, bezpieczne, w miarę bezawaryjne auto, bez partaniny. A PRZEDE WSZYSTKIM CHCĘ JE SKOŃCZYĆ PRZED EMERYTURĄ :)