Legacy-padła pompa wspomagania
: 18 gru 2009, o 19:46
Jestem 3 letnim użytkownikiem Legacy spec.B zakupionego 29.09.2006 roku w salonie "Dukiewicz" w Warszawie. Byłem badajże jednym z pierwszych klinetów, którzy odebrali nowe spec.B po liftingu MY'07. Do dziś byłem bardzo zadowolony, auto użytkuje się bez większych problemów (poza tarczami hamulcowymi które mają tendencję do "krzywienia się".. ). Niestety 23.09.2009 roku (a więc kilka dni przed upływem gwarancji i przy 60 tys kkm) dokonałem cyklicznego przeglądu auta. W trakcie przeglądu zdiagnozowano w serwisie (na moją prośbę ) głośną pracę pompy wspomagania układu kierowniczego. Zdecydowano (po konsultacji z SIP) na wymianę na koszt gwaranta.Dziś tj. 18.12.2009 objawił sie terkot spod maski, którego powodem jest obluzowana (a dokładnie skrzywiona) rolka od pompy wspomagania, która powoduje cykliczne "bicie" podczas pracy paska.
Serwis "Dukiewicz" zdiagnozował wadę materialową rolki, kóra jest integralną częścią pompy wspomagania. Koszt wymiany pompy jest dość znaczny (ponad 3 tys.), a powiedziano mi że mam pokryć go sam
Stąd pytanie: Czy na urządzenie-pompę wspomagania wymienioną kilka dnia przed upływem gwarancji fabrycznej na auto - 3 letniej, a posiadające wadę materiałową (fabryczną) nie przysługuję naprawa gwrancyjna na koszt gwaranta ?Wadę materiałową pompy potwierdził serwis.
Proszę o wasze opinie w temacie.
Serwis "Dukiewicz" zdiagnozował wadę materialową rolki, kóra jest integralną częścią pompy wspomagania. Koszt wymiany pompy jest dość znaczny (ponad 3 tys.), a powiedziano mi że mam pokryć go sam

Stąd pytanie: Czy na urządzenie-pompę wspomagania wymienioną kilka dnia przed upływem gwarancji fabrycznej na auto - 3 letniej, a posiadające wadę materiałową (fabryczną) nie przysługuję naprawa gwrancyjna na koszt gwaranta ?Wadę materiałową pompy potwierdził serwis.
Proszę o wasze opinie w temacie.