posiadam imprezę wolnegossaka (2000 rok) z reduktorem.



Pozdrawiam B.
W starszym Legacu jest lampka. Przyjrzyj się szafie, u mnie się kabelek od czujnika poluzował.d_xter pisze:... zapalała mi się ostrzegawcza dioda na desce rozdzielczej,...
Pozdrawiam B.
Zdecydowanie w momentach krytycznych zwiększa dynamikęKonto usunięte pisze: Z praktyki, przydaje się przy ciąganiu przyczepy, przy jeździe w korkach, przy stromych podjazdach itp. Może również służyć do zwiększenia dynamiki mułowatego lekko wolnego ssaka
przeczytaj jeszcze raz, co Konto usunięte napisał i zapomnij o tym, co było w landkruzerach itp (wsiadając do imprezy). reduktor w tym aucie TYLKO zmienia przełożenia skrzyni. i nic więcej, ale też nic mniej.d_xter pisze:w tamtych samochodach to jakieś pomarańczowe, albo czerwone rysunki "podwozia" z błyskawicami na kreskach je łączących, lub znak zakazu, na skręconych przednich kołach się zapalał.
Jest dozwolone także przy włączonym biegu. Lewarek reduktora traktuj w zasadzie tak, to jak lewarek zmiany biegów - pamiętaj o wciśnięciu sprzęgła.L'aik pisze:Wstydzę się, ale zapytam: czy manipulowanie reduktorem jest dozwolone tylko na biegu jałowym?
Fajnie to funkcjonyje w górach...So What! pisze:Jest dozwolone także przy włączonym biegu. Lewarek reduktora traktuj w zasadzie tak, to jak lewarek zmiany biegów - pamiętaj o wciśnięciu sprzęgła.L'aik pisze:Wstydzę się, ale zapytam: czy manipulowanie reduktorem jest dozwolone tylko na biegu jałowym?
Przykładowo w czasie jazdy na 3 biegu z wyłączonym reduktorem zamiast redukcji na 2 możesz wcisnąć sprzęgło, włączyć reduktor, puścić sprzęgło - po włączeniu reduktora przełożenie będzie mniej więcej takie, jak na drugim biegu bez reduktora (lewarek zmiany biegów zostaw wtedy oczywiście na 3).
Czy to ma coś wspólnego z Subaru?zinc pisze: a to co mowiles wczesniej to blokada mostow-powoduje zablokowanie na sztywno lewego i prawego kola- owszem na zablokawnej w ten sposob osi najelpiej nie jezdzic szybko ani nie skrecac-ale dotyczy to tylko przyczepnych nawierzchni. tzn skrecajac lewe i prawo kolo kreci sie z ta sama szybkoscia gdzyz zblokowany jest mechanizm roznicowy-na asfalcie dramat dla opon, polosi itd.. za to w terenie typu bloto, snieg, lod bezcenne gdyz jednoi kolo np lewe moze stac na goluym lodzie badz nawet "wisiec w powietrzu to i tak na drugie kolo zostanie przekazana "moc" bardziej obrazowo i "pedagogicznie nie umiem:P![]()
Ktoś gotów jest pomyśleć, że w Subaru reduktor blokuje dyfrydamaz pisze: nie.
za to wiele z tym forum.
![]()
![]()
![]()
Chyba jednak ktoś tak pomyślał. Pewien właściciciel Forestera ostrzegł mnie, żebym nie jeździł na LO, bo to tylko do wyjątkowych zadań terenowych, że nie można wtedy skręcać i że maks. 60 km/h, czyli coś jakby była wtedy blokada dyfra, czyż nie? Ów on twierdzi, że owszem, jest (przedniego). I co powiecie? W niemieckim podręczniku nic o takich rzeczach nie piszą, tylko tyle, że LO dobre na wzniesienia i teren:) Dodam, że ja już sobie trochę poużywałem reduktora zgodnie z info z forum, czyli ze skręcaniem na przykład... A może istnieją jakieś Forestery z blokadą? Mnie jest trudno z tą informacją, bo jakoś nie mogę w nią uwierzyć, a ta osoba laikiem Foresterowym nie jest...So What! pisze:Ktoś gotów jest pomyśleć, że w Subaru reduktor blokuje dyfrydamaz pisze: nie.
za to wiele z tym forum.
![]()
![]()
![]()
a jednak ...L'aik pisze:... a ta osoba laikiem Foresterowym nie jest...
Najdelikatniej mówiącleon pisze:a jednak ...L'aik pisze:... a ta osoba laikiem Foresterowym nie jest...