Problem z alarmem
: 13 sty 2010, o 17:56
Hej,
jak zapowiedziałem w innym wątku dotyczącym pisku pod machą w Imprezie chciałbym prosic o pomoc w następującej kwestii...
Mam Forka z 2004 US Spec. Są tam dwa alarmy - fabryczny, który jako syreny używa sygnalu dźwiękowego (klaksonu) i ma sygnalizacyjny napis "Security" na desce rozdzieczlej oraz drugi alarm, który został chyba także fabrycznie dołożony i steruje jednocześnie centralnym zamkiem (pilot bez żadnego oznakowania z taką przesywaną klapką i czterema guzikami, z których z resztą i tak nie wiem jak korzystac, poza oczywiśie otwieraniem i zamykaniem) i który jako sygnalizację ma osobną syrenkę i diodę czerwoną zainstalowaną w okolicy spryskiwaczy świateł.
Problem jest w tym, że po rozłączenia akumulatora i ponownym podłączeniu fabryczny alarm, ten sygnalizowany napisem "Security" nie rozłącza się automatycznie po otwarciu drzwi pilotem (tzn. po otwarciu auta i rozbrojeniu alarmu drugiego). Wcześniej nie było z tym problemu, wszystko było zsynchronizowane. Teraz, gdy tylko otworzę drzwi wyje syrena (klakson) i wyłącza się dopiero, gdy trzykrotnie przekręcę zapłon. Zawsze narobi hałasu...
Czy ktoś ma instrukcje do tego ustrojstwa, abym wiedział, jak to rozwiązac?
Wdzięczny będę za każdą pomoc!
Pozdrawiam,
Mistral
jak zapowiedziałem w innym wątku dotyczącym pisku pod machą w Imprezie chciałbym prosic o pomoc w następującej kwestii...
Mam Forka z 2004 US Spec. Są tam dwa alarmy - fabryczny, który jako syreny używa sygnalu dźwiękowego (klaksonu) i ma sygnalizacyjny napis "Security" na desce rozdzieczlej oraz drugi alarm, który został chyba także fabrycznie dołożony i steruje jednocześnie centralnym zamkiem (pilot bez żadnego oznakowania z taką przesywaną klapką i czterema guzikami, z których z resztą i tak nie wiem jak korzystac, poza oczywiśie otwieraniem i zamykaniem) i który jako sygnalizację ma osobną syrenkę i diodę czerwoną zainstalowaną w okolicy spryskiwaczy świateł.
Problem jest w tym, że po rozłączenia akumulatora i ponownym podłączeniu fabryczny alarm, ten sygnalizowany napisem "Security" nie rozłącza się automatycznie po otwarciu drzwi pilotem (tzn. po otwarciu auta i rozbrojeniu alarmu drugiego). Wcześniej nie było z tym problemu, wszystko było zsynchronizowane. Teraz, gdy tylko otworzę drzwi wyje syrena (klakson) i wyłącza się dopiero, gdy trzykrotnie przekręcę zapłon. Zawsze narobi hałasu...
Czy ktoś ma instrukcje do tego ustrojstwa, abym wiedział, jak to rozwiązac?
Wdzięczny będę za każdą pomoc!
Pozdrawiam,
Mistral