
lampy ksenonowe maja system samopoziomowania i teoretycznie są ustawione optymalnie zarówno pod względem przepisów jak i względów użytkowych, ale czy jednak da sie przestawić "poziom" podstawowy na inny niz fabryczny ?
rrosiak pisze: Tak jak napisał pmlody, mi dopiero podczas badania technicznego diagnosta uświadomił, ze mam ustawione zbyt nisko. Przez 3 lata jeżdziłem, zastanawiając się dlaczego świecą tak krótko
esilon pisze: 1 sekunda i pyk odpalaja sie spryskiwacze lamp, a to zbyt krótko
Zapewne steruje tym jakaś elektronika, więć wymiana jakiegoś kondensatora lub rezystora powinna załatwić sprawę. Trzeba tylko znaleźć w samochodzie tę elektronikęesilon pisze:jak nie będzie wyjścia to sie przyzwyczaję ale może da się to przeprogramować ?
rrosiak pisze: Zapewne steruje tym jakaś elektronika
esilon pisze: nawet nie sądziłem że mogłoby byc inaczej
FUX pisze: O czystości lusterek i bocznych szyb milościwie nie będę się wypowiadal. Tych Japońców od aerodynamiki powinni na lusterkacj powieścić, aby je w czasie jazdy czyścili....![]()
tak robię ale chyba musze dysze jakoś inaczej ustawićFUX pisze: dwa szybkie-czytaj bardzo krotkie naciśnięcia, przerwa, znowu to samo, itd.
no to jestem spokojniejszycarfit pisze: Nie ma tam żadnej elektroniki , to przecież na szczescie SUBARU
Zawsze można coś dołożyćcarfit pisze: Nie ma tam żadnej elektroniki
carfit pisze: to przecież na szczescie SUBARU
rrosiak pisze: Zawsze można coś dołożyć
Być może, ale wówczas trudno byłoby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w trakcie, gdy spryskujesz szyby. carfit, jak to jest zrobioneFUX pisze:Głowy nie dam, ale to nie jest tak, że jest tylko jedna pompka spryskiwacza?