Strona 1 z 1
Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 31 sty 2010, o 21:19
autor: ronin53
Zapaliła mi się kontrolka „R.DIFF TEMP” zbyt wysokiej temperatury oleju w tylnym mechanizmie różnicowym. Auto nowe (trzymiesięczny Forester D z przebiegiem 5 tyś km). Wczoraj lekko mrugała po zapaleniu auta i ruszeniu z miejsca, a dzisiaj od rana świeciła nonstop. Miał ktoś może taki przypadek ?
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 00:52
autor: ky
Jak nówka, to nie zastanawiasz się, czemu, na co i po co, tylko walisz do swojego ulubionego ASO i niech się martwią, co z tym zrobić. W końcu od tego są, a nie od tego, żeby pachnieć :)
r.
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 01:23
autor: Azrael
Jakiś niekontakt - np. uszkodzony kabelek w zaspie.
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 08:11
autor: ronin53
Brać lawete czy na kołach, mam około 40 km do serwisu ?
Jak na kołach a np. mało oleju i dyfer padnie to "Czemu pan jechał jak się świeciło ?
A jak wezmę lawete a tylko kabelek to "Czemu laweta jak to tylko kabelek ?"

Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 09:31
autor: minimus
ronin53, zadzwoń do aso i im zadawaj takie pytania

Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 10:45
autor: Azrael
Jak nie ma nigdzie wielkiej dziury w obudowie albo rozchlapanego oleju na pół tylu auta to normalnie bym jechał. Dyfer doskonale widać pod autem jak stoi na kołach. Jakby nie było oleju albo coś w tym rodzaju to by wyło.
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 17:28
autor: ronin53
To była wtyczka kabelka, zrobili mi na miejscu.
Przy okazji pochwalę serwis :)
Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 17:39
autor: Azrael
A mnie?

Re: Kontrolka „R.DIFF TEMP”
: 1 lut 2010, o 17:51
autor: citan
Azrael,
ronin53 pisze:
Przy okazji pochwalę serwis :)
Przecież miał na myśli 4t. :)