Regeneracja pompy wspomagania
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Sprostowanie, gość który robił te regeneracje już znikł więc dupa. Ale ogólnie popieram szukanie używek heh
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Odświeżę. Wygląda na to, że padła mi pompa. Gdzie to świństwo można regenerować?
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Jak odświeżasz, to najpierw przeczytaj wątek - nie regeneruj tylko szukaj używki z rozbitka
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Szukam. Widzę równie zalane jak moja. Podobno stan mint, ale jakoś nie jestem przekonany.busik pisze:Jak odświeżasz, to najpierw przeczytaj wątek - nie regeneruj tylko szukaj używki z rozbitka
-
SAAB2.3AERO
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 99" GT Wanna :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Regeneracja pompy wspomagania
samemu najlepiej zregenerować, ja w przyszłym tygodniu chce się wziąć za swoją. jak pokonam to dam znać.
jak ktoś ma na zbyciu pompę do GT to w celach naukowych chętnie przyjmę za jakiś czteropak
jak ktoś ma na zbyciu pompę do GT to w celach naukowych chętnie przyjmę za jakiś czteropak
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Moglbys napisac co bedzie potrzebne i gdzie przez internety to nabyc?SAAB2.3AERO pisze:samemu najlepiej zregenerować, ja w przyszłym tygodniu chce się wziąć za swoją. jak pokonam to dam znać.
jak ktoś ma na zbyciu pompę do GT to w celach naukowych chętnie przyjmę za jakiś czteropak
-
SAAB2.3AERO
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 99" GT Wanna :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Regeneracja pompy wspomagania
taki mam zamiar tylko to dopiero jak rozbiorę swoją lub ktoś mi podeśle taką jak mam u siebie i bedę miał ją na stole.
-
SAAB2.3AERO
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 99" GT Wanna :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Regeneracja pompy wspomagania
temat nie umarł. narazie wymieniłem swoją na nie cieknącą a moze w sobotę uda mi sie rozkręcić starą i odczytać jakie uszczelnienia i łozyska tam powinny iść.
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Brawo Bergen. Solidnie , fachowo i tanio. Jak w prawdziwym warsztacie Boscha lub Laubera , którzy specjalizują się w przemysłowej regeneracji .
Nie tak dawno padło mi łożysko w sprzęgle kompresora klimatyzacji w OBK 2,0 SBD. Na warsztacie dealerskim Subaru jedyna możliwość to wymiana kompletnego kompresora klimatyzacji wraz ze sprzęgłem . Koszt ponad 4 tys. PLN. Ale mechanik mówi niech sie Pan skontaktuje z firmą gdzie serwisował Pan klimatyzację,jest naklejka na przegrodzie czołowej. I to był strzał w dziesiątkę . Mistrz warsztatu dorobił przyrząd do demontażu sprzęgiełka , kupił porządne łożysko, wymienił ,wszystko poskładał napełnil nowym czynnikiem układ. Po regeneracji maszyna przejechała już ok. 80.000 km i nie wiem co to jest kompresor klimatyzacji, a zaoszczędziłem spokojnie 3,5 tys. PLN.
http://klimatyzacje.multiserwis.pl/
Nie tak dawno padło mi łożysko w sprzęgle kompresora klimatyzacji w OBK 2,0 SBD. Na warsztacie dealerskim Subaru jedyna możliwość to wymiana kompletnego kompresora klimatyzacji wraz ze sprzęgłem . Koszt ponad 4 tys. PLN. Ale mechanik mówi niech sie Pan skontaktuje z firmą gdzie serwisował Pan klimatyzację,jest naklejka na przegrodzie czołowej. I to był strzał w dziesiątkę . Mistrz warsztatu dorobił przyrząd do demontażu sprzęgiełka , kupił porządne łożysko, wymienił ,wszystko poskładał napełnil nowym czynnikiem układ. Po regeneracji maszyna przejechała już ok. 80.000 km i nie wiem co to jest kompresor klimatyzacji, a zaoszczędziłem spokojnie 3,5 tys. PLN.
http://klimatyzacje.multiserwis.pl/
Re: Regeneracja pompy wspomagania
Brawo Bergen. Solidnie , fachowo i tanio. Jak w prawdziwym warsztacie Boscha lub Laubera , którzy specjalizują się w przemysłowej regeneracji .
Nie tak dawno padło mi łożysko w sprzęgle kompresora klimatyzacji w OBK 2,0 SBD. Na warsztacie dealerskim Subaru jedyna możliwość to wymiana kompletnego kompresora klimatyzacji wraz ze sprzęgłem . Koszt ponad 4 tys. PLN. Ale mechanik mówi niech sie Pan skontaktuje z firmą gdzie serwisował Pan klimatyzację,jest naklejka na przegrodzie czołowej. I to był strzał w dziesiątkę . Mistrz warsztatu dorobił przyrząd do demontażu sprzęgiełka , kupił porządne łożysko, wymienił ,wszystko poskładał napełnil nowym czynnikiem układ. Po regeneracji maszyna przejechała już ok. 80.000 km i nie wiem co to jest kompresor klimatyzacji, a zaoszczędziłem spokojnie 3,5 tys. PLN.
http://klimatyzacje.multiserwis.pl/
Nie tak dawno padło mi łożysko w sprzęgle kompresora klimatyzacji w OBK 2,0 SBD. Na warsztacie dealerskim Subaru jedyna możliwość to wymiana kompletnego kompresora klimatyzacji wraz ze sprzęgłem . Koszt ponad 4 tys. PLN. Ale mechanik mówi niech sie Pan skontaktuje z firmą gdzie serwisował Pan klimatyzację,jest naklejka na przegrodzie czołowej. I to był strzał w dziesiątkę . Mistrz warsztatu dorobił przyrząd do demontażu sprzęgiełka , kupił porządne łożysko, wymienił ,wszystko poskładał napełnil nowym czynnikiem układ. Po regeneracji maszyna przejechała już ok. 80.000 km i nie wiem co to jest kompresor klimatyzacji, a zaoszczędziłem spokojnie 3,5 tys. PLN.
http://klimatyzacje.multiserwis.pl/
Re: Regeneracja pompy wspomagania
W Imprezie GT z 99 są łożyska ślizgowe i jedynymi uszczelnieniami są simmer 18x30x7 od czoła pompy za którym jest panewka smarowana olejem oraz o-ring pod zbiorniczkiem. A i pompa ta nie bardzo ma możliwość uszkodzenia a jej głośna praca może wynikać z zapowietrzania się gdy łącznik elastyczny powrotu był przekręcany przynajmniej u mnie tak było. Niestety wężyk się ułożył do kształtu i po przekręceniu na króćcach pompa strasznie wyła. No ale przynajmniej mam nowe uszczelnienia i płyn ;) Pompa z żebrowanym zbiorniczkiem aluminiowym.