Strona 1 z 1

5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 12:07
autor: deLux
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... rod+length

zewnętrzne wzmocnienia do 'czekoladowej' 5MT :giggle:
ciekawe..

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 14:37
autor: Azrael
Znane już we wczesncyh latach 90 w N-kach,a le nigdy nie rozwiązało to prawdziwie problemu.

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 15:16
autor: Tasior_Miedziak
Mozecie rozwinac temat zeby taka lama jak ja skumala? Dlaczego trzeba poprawiac skrzynie?

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 15:26
autor: Azrael
Tasior_Miedziak, obudowie brakuje sztywności i wałki się rozchodzą pod obciązeniem psując zazębienie i dlatego się one mielą.

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 15:42
autor: jarmaj
Azrael pisze:Znane już we wczesncyh latach 90 w N-kach,a le nigdy nie rozwiązało to prawdziwie problemu.
No raczej nie, bo jak pamiętam, to eNki zrobione na GC8 to była niestety straszna porażka. Jak Baniowski startował, to już nie odcinek, ale kilometr pierwszego odcinka obstawiano, kiedy biegi pogubi.... ;-)

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 15:51
autor: Azrael
jarmaj, jak wie się trochęjak są przygotowane polskie rajdówki dzisiaj i o ile gorzej było kedyś to mogę sobie wyobrazić że dało się to przygotować lepiej ;)

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 16:01
autor: jarmaj
No pewnie tak.
Tylko wszystko było przygotowywane jak się dało. I evo 4,5,6 jeździły w jakiejś innej, nie sąsiadującej nawet, lidze niż eNkowe Imprezy. :-/

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 16:07
autor: Azrael
jarmaj, wszędzie tak było. N-kowa skrzynia była do bani kompletnie nic nie pomagało.

Re: 5MT poprawianie fabryki

: 15 lut 2010, o 16:30
autor: jarmaj
No właśnie o to mi chodziło. Była do bani.

Impreza w eNce zaczęła istnieć dopiero od Bug'a STi.