Strona 1 z 1

Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 16:36
autor: l_ewy
Padła przednia piasta w GL'u i mam pytanie czy bedzie pasowała np piasta z Legacy MY1994-1999. Wg katalogów wyglada że tak, ale nie mam pewności.
A może ktoś posiada zbędną piaste?

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:11
autor: citan
To ja się podłączę do pytania. Azrael zwrócił mi uwagę na to, że tarcza przednia w N/A new-age a w WRX ma 1mm różnicy w odsadzeniu. Sprawdziłem na schematach z DBA i faktycznie 1mm różnicy jest. Czy, gdyby chcieć zamontować hamulce z WRXa do wolnego ssaka to czy WRXowe zaciski automatycznie rozwiązują problem - czyli, czy można montować "jak jest"? Jeżeli nie, to czy ten 1mm to duży problem? Czy wymiana piasty albo całej zwrotnicy pomoże go rozwiązać?

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:19
autor: Azrael
citan, zwrotnica jest ta sama inny jest zacisk i tarcza.

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:33
autor: citan
Azrael, czyli wymiana całego hamulunku nie stanowi problemu? Tzn zacisk z WRXa, klocki i do tego tarcze z WRXa?

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:40
autor: Azrael
citan, żaden problem.

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:42
autor: citan
Azrael, uffff, kamień z serca. Czyli jak zwykle źle zrozumiałem. :oops: Dziękuję bardzo serdecznie.

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 17:47
autor: Azrael
l_ewy, moim zdaniem wszystkie piasty nie-STI od 94 w górę są takie same. Ale ja bym pomyślał o nowej - to się zuzywa, wyciera, koroduje, a nie kosztuje majątku.

Re: Padła piasta w GL'u

: 23 lut 2010, o 21:12
autor: l_ewy
AZ dzieki za informacje. Rozmawiałem z Elkiem i jeżeli znajdzie u siebie coś sensownego to założę. A jak nie to rozważę inne opcje. Najważniejsze że nie muszę się ograniczać co do konkretnego rocznika.
I jeszcze jedno, pozą uszkodzoną piastą, pękł pierścień ABS'u

Re: Padła piasta w GL'u

: 24 lut 2010, o 01:30
autor: Azrael
l_ewy pisze: I jeszcze jedno, pozą uszkodzoną piastą, pękł pierścień ABS'u


Co 5 wymiana łożyska się okazuje że pęknięty... norma.

Re: Padła piasta w GL'u

: 4 mar 2011, o 22:06
autor: megabart
Witam
A ja mam pytanie czy bardzo kłopotliwa była by zamiana w wolnossaku tylnych bębnów na tarcze? Czy wystarczy kupić tylne zwrotnice z tarczami czy nie jest to takie hop siup??? Bo szczerze mówiąc bębny wyglądają trochę obrzydzająco i archaicznie hehe

Re: Padła piasta w GL'u

: 4 mar 2011, o 23:25
autor: Azrael
Linki ręcznego też inne

Re: Padła piasta w GL'u

: 5 mar 2011, o 01:26
autor: lucza
megabart, Przerabiałem już temat kupujesz linki ręcznego,przewody hamulcowe elastyczne,tarczo-bębny wraz z wszystkimi częściami do hamulca ręcznego które się w nim znajdują,osłonę tarczy.Nie musisz zmieniać zwrotnic ale wtedy będziesz musiał zmienić łożyska ponieważ podczas ściągania blachy osłaniającej bębny i zakładania blachy na tarcze trzeba wytłoczyć piastę,możesz także kupić już gotowe zwrotnice,pozdro.