Strona 1 z 1

6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 18:47
autor: cArLoS
Witam.
Kupiłem dzis eSTIajową skrzynie na przeszczep dla mojej "wichury" - skrzynia jest z dccd, walem, i dyfrem, wszystko z jednego kompletu, dlatego zakładam iz przelożenia pasują i nie będzie przykrej niespodzianki na wiskozie tudzież dyfrze. Moje pytanie teraz, jakie wahacze - czy seryjne estiajowe (wiem że dluzsze) czy da rade zmodyfikować wrx-owe aby pasowały, zewnetrzny sterownik dccd, słyszalem o neetronicsu, boje sie tylko czy potrzeba mi tak zaawansowanego sterowania, jakos nie czuje sie technicznie mocny, aby wprowadzać customowe ustawienia podczas jazdy. Czy sprzęglo OEMowe STI wystarczy, czy pokusić sie o lepsze, w zbliżonej cenie, warto się wpuszczać w koszta, jesli silnik tymczasowo nie przekroczy powiedzmy 260/270KM...?


Dzieki pozdrawiam.
Zawsze dobrze jest poznac opinie tych co już przez to przebrnęli lub organoleptycznie stykali sie z problemem.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 19:55
autor: jarmaj
Sprzęgło seryjne STi spokojnie wytrzyma tyle.
Sądząc po awatarze masz kombi, to faktycznie lipa, bo kombi ma węższy rozstaw kół niż WRX/STi, więc pewnie będzie czekała Cię rzeźba z półosiami (jak przy wkładaniu klamorów z STi do GT-ka)

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 19:56
autor: Grzesiek_67
cArLoS,
dobry, rozsądny zakup :thumb:

Pozdrawiam
Grzegorz

PS. A dzieciaki na studia muszą zarobić same :mrgreen:

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 20:14
autor: cArLoS
http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?p=1024478#1024478

troszke przez moment spanikowałem czytajac wypowiedzi tutaj - dobrze że Az wpore poprostowal niektórych wiedzę.... dzieki Az bo juz miałem łzy w oczach

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 20:15
autor: Azrael
cArLoS pisze: troszke przez moment spanikowałem czytajac wypowiedzi tutaj - dobrze że Az wpore poprostowal niektórych wiedzę.... dzieki Az bo juz miałem łzy w oczach

Najważniejsze żeby wszyscy uczestnicy takich rozmów wiedzieli o czym mówią.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 20:19
autor: jarmaj
Azrael, bo nie mam teraz pod ręką manula żeby sprawdzić, jak w kombi jest realizowany ten węższy rozstaw kół? Inne wahacze, czy inna zwrotnica względem sedana?

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 20:21
autor: cArLoS
jarmaj pisze: Sądząc po awatarze masz kombi, to faktycznie lipa
...ano lipa , lipa, ale staram sie pracować na tematem, nie planuje podążać scieżką Al Dżamharidży, przynajmniej nie do końca :-)

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 21:03
autor: Alan, Alan, Alan!
cArLoS pisze: nie planuje podążać scieżką Al Dżamharidży, przynajmniej nie do końca :-)
yyyy?

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 23:01
autor: Piter 35
cArLoS pisze: nie planuje podążać scieżką Al Dżamharidży, przynajmniej nie do końca
remek, chodziło mu o to ,że zamierza wcześniej złapać 24 punkciki niż Jarmaj :giggle:

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 11 mar 2010, o 23:39
autor: Azrael
jarmaj, wszystko jest inne, kombi ma zawias jak wolnossak, ale nie o to chodzi. Carlos chce zmienić skrzynie a nie przerobić całe auto na STI.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 12 mar 2010, o 00:20
autor: jarmaj
No właśnie. Czyli tak jak pisałem, półosie nie będą chciały współpracować ze skrzynią i dyfrem z estijaja, a estijajowe z zawiasem kombiaka. I trzeba coś w nich porzeźbić.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 12 mar 2010, o 00:58
autor: Azrael
jarmaj, przednie pasują, tylne trzeba przerobić tak samo jak w GT.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 12 mar 2010, o 01:25
autor: jarmaj
Azrael pisze:jarmaj, przednie pasują, tylne trzeba przerobić tak samo jak w GT.
I tak właśnie napisałem w pierwszym poście. ;-)

Tyle że przyznaję, nie wiedziałem że tylko tylne. Myślałem że przednie też.

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 12 mar 2010, o 01:37
autor: Azrael
jarmaj, przednie nawet w GT pasują jak się wie jak ;)

Re: 6MT do WRXa - już mam, ale..

: 12 mar 2010, o 10:39
autor: deLux
nie straszyć rzeźbą - wszystko jest dla ludzi :thumb: