
Mnie w szczególnosci interesuje GC czyli CLASSIC ,czy płyta od 2.0T podejdzie do mojego 2.5 N/A ewentualnie czy podpasi od 1.8 N/A
I już!Azrael pisze: Tym to w ogóle szkoda sobie zawracać głowę.
Tylko bez tej osłony w makabryczny syf robi się pod maską.Azrael pisze:Tym to w ogóle szkoda sobie zawracać głowę.
grzegorzp pisze: Śrub do odkrecania ja mam 11, a szerokość płyty może być większa ale "widzmisię", że 750mm to tak w sam raz
Wywijas nie jest w żaden sposób przykręcony do zderzaka a jedynie przylega do niego. Element ten przykręcony jest do płyty pięcioma śrubami M8X20, a płyta do auta sześcioma śrubami M8X25. Z tyłu trzeba było zastosować jakiś dystans, aby płyta nie kolidowała z kolektoremi i była w takiej odległości od niego by nic nie stukało i brzęczało. Są tam 4 tuleje trochę inaczej mocowane, a nie 2 jak w "orginalnych" płytach. Moim zdaniem jest to lepsze, choć nie twierdzę, że to chroni auto w 100% przy uderzeniu w coś płytą. Prześwit z tą osłoną zmniejszył się o ok 10mm. Te nieszczęsne tuleje trzeba stosować w wersji N/A a wersji turbo dystanse mogą być dużo mniejszeKonto usunięte pisze:grzegorzp, fajne te Twoje płyty. Zastanawiam się tylko, czy wiwijas na zderzak powinien być z nim skręcony. Nie sądzisz, że to może niepotrzebnie usztywniać zderzak
Jak długimi śrubami płyta jest przykręcona na środku? Czy konieczne było dawanie jakichś tulei jak w oryginalnej sipowskiej płycie? jak zmniejsza się prześwit auta z tą płytą?
Moja jest bardziej pancerna blacha AL gr 6mm,ale mniej chroni przed zabrudzeniem silnikagregski pisze: najlepsza oslona jaka mialem to ta w multivanie, blacha 1mm ale spod prasy, przetloczona, sztywna, opasajaca caly silnik od dolu:
grzegorzp pisze: gregski napisał(a):najlepsza oslona jaka mialem to ta w multivanie, blacha 1mm ale spod prasy, przetloczona, sztywna, opasajaca caly silnik od dolu:
BiP pisze: Amelinium jest tępe, więc musiałoby być polerowane, a i tak gorzej z przeszkody schodzi, jak stal. Szczególnie aluminiowy ryfel nie sprawdza się na pniakach