Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
LouCyphre
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: H&H
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 23 mar 2008, o 20:27

Oooo to mnie zaintrygowałeś. Jak coś to poproszę info, może być na PW :-)



-SeQ-
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 26 mar 2008, o 11:05

LouCyphre, Do tych gadżetów pewnie już jest kolejka :mrgreen:
" Nie umiem jezdzić....ALE LUBIĘ ! ! ! ! " :mrgreen:

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 28 kwie 2008, o 14:58

Dowiedziałem się w serwisie, że to łup, łup, to TTTM. Jakiś cyt. "samolot" nad wałem się o coś obija. W GT-kach też tak podobno jest. Prawda to czy fałsz?

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 28 kwie 2008, o 15:09

Jak się "samolot" o coś obija to się gumy wymeinia na sprawne a nie TTTM.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 28 kwie 2008, o 15:12

Azrael, a jaki to koszt jest? i jakie gumy? ;-)

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Łup, Łup przy gwałtownej zmianie biegu

Post 28 kwie 2008, o 15:23

Ja bym w swoim wsadził Powerflexa, ale niektórzy wsadzają OEM albo STI Performance, co kto lubi. Kilkaset złotych, o szczegóły to trzeba pytać w wybranym serwisie.

ODPOWIEDZ