Witam wszystkich po małej przerwie!
Pomóżcie prosze mam dylemat.
Ostatnio rozebrałem dwie imprezki w celu przerobienia i tak:
Jezdze us spec 07 2,5 podstawa bez turba na automacie. jak sie domyslacie hamulce fatalne wiec postanowiłem ze przełoże troche lepsze z WRX czerwone też us
No tyle ze przód czterotłoczkow a tył dwu.
Zabrałem sie do zmiany okazało sie ze 16 koła (podstawa) juz nie bedą wiec załozyłem 17 z WRX polakierowane na złoto
Wyszło równiez na to ze musze załozyc równiez tarcze z wrx wiec tak sie tez stało no i do zmiany back plates czyli te tylne osłony tarcz. Maja inne rozmiary!
Poza tym tylny zacisk ma inny rozstaw!
Sprawa zakonczona autko jezdzi hamulce sie docieraja.
Teraz pracuje na okradziony WRX-ie zamówiłem sobie brembo nowe w Stanach z tym ze bremo do WRX maja byc jakes tylne adaptery w komplecie?
CZy ktos moze mi po krótce co musze jeszcze wymienic zeby to dobrze zrobic?
Czy brembo tarcze maja inny rozmiar czy bede musial wymieniac tylne osłony tarczy? Moze musze kupic te z sti?
tlko po katalogach widze że jest trzy pozycje do podstawy do wrx i do sti?
Zmiana z czerwonych us na brembo
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Zmiana z czerwonych us na brembo
Czy ktos moze odpisac na temat?
Pomóc w potrzebie?
Moze ktos juz zamieniał na brembo?
Pomóc w potrzebie?
Moze ktos juz zamieniał na brembo?
Re: Zmiana z czerwonych us na brembo
Czyli założyłeś normalne hamulce z WRXa (w EU też takie są).subydu pisze: No tyle ze przód czterotłoczkow a tył dwu.
2.5i (a zakładam, że taki masz) powinien mieć 5 ramienną alufelgę, która wchodzi na zaciski (czerwone) z WRXa. Odległość ramienia felgi od zacisku z przodu jest mała (kilka mm), ale da się.subydu pisze: Zabrałem sie do zmiany okazało sie ze 16 koła (podstawa) juz nie bedą
Zmieniasz zaciski, tarcze, klocki. Na tył dajesz adaptery (do zakupienia w 4turbo). Z osłoną można sobie poradzić za pomocą brzeszczota (o ile pamiętam jest przynitowana, można odciąć "daszek") - przynajmniej część nowej tarczy będzie osłonięta. To wszystko dotyczy zestawu z WRXa.subydu pisze: Wyszło równiez na to ze musze załozyc równiez tarcze z wrx wiec tak sie tez stało no i do zmiany back plates czyli te tylne osłony tarcz. Maja inne rozmiary!
A co do brembo i STI to się nie wypowiem, bo nie wiem.
Re: Zmiana z czerwonych us na brembo
Nie no delikatnie mówiac bedzie to kiepsko wygladalo! Brzeszczotem traktowac cokolwiek?
W weekend zrobie zdjecia!
W weekend zrobie zdjecia!
Re: Zmiana z czerwonych us na brembo
Różnica jest taka, że nie ma daszka. Może faktycznie... eklektyzm straszny.subydu pisze: Nie no delikatnie mówiac bedzie to kiepsko wygladalo
Zawsze można szlifierką kątową, ale l_ewy uparcie twierdził, że za blisko zbiornika. A ja znów nie mam przekonania do narzędzi z ruchomymi częściami. ;)subydu pisze: Brzeszczotem traktowac cokolwiek?
Re: Zmiana z czerwonych us na brembo
... wiertarką się to robi. nie nity tylko połączenia zgrzewane. poza tym ok.