Rozważam zakucie Imprezy natomiast pojawia się dylemat gdzie to zrobić


pozdrawiam
mm
raczej nie od tylko do ok. 14k (w przypadku panewek, tlokow, arp, zestawu uszczelek itp), wtedy też czasowo max do 2 tyg.cArLoS pisze: operacja z tego co się dowiadywałem w 4T może trwac do 2 tygodni, cena od ok 14k pln w górę....
Wycena na szybko z http://sklep.4turbo.pl/deLux pisze: Niedźwiedź, nie wiem co zakuwałeś, ale na częściach kupowanych w PL to może być dolna granica kompletnego zakucia....
Tak samo zapewne jak w sumie seryjne panewki, seryjne tloki itp. - chyba, ze mowimy o slynnym 2.5l :)Niedźwiedź pisze:AMI, seryjne korby do podstawowych zastosowan, jak wydech, remap czy nawet wieksze turbo są ok.
już dawno. 90% długu publicznego USA jest w ChinachdeLux pisze: to Chiny już podbiły USA?
deLux pisze: to Chiny już podbiły USA?
Ano właśnieAzrael pisze:Pytanie czy takie chińskie korby to są w czymś lepsze od seryjnych. Forged things are not all made equal.
Ja bym wolał seryjne korby zadziadowacky pisze:Ja tylko chciałem powiedzieć, że jak już wypieprzam grube fafnaście tysia (bo do tych 9k robota można od razu doliczyć remap, być może większe turbo, luźny wydech i większe wtryskiwacze) na kucie silnika (a kułbym go nie po to, by zrobić na nim 250KM tylko pewnie celowałbym ponad czysta), to darowałbym sobie dziadowanie na korbowody. Jakby na to nie patrzeć, historia zna przypadki ustąpienia seryjnych ,,conrodów'' w obliczu wystąpienia około 300KM.
r.