Hej,
czy ktos z Was mial moze jakies doswiadczenia z intercoolerem Autobahn88?
Konkretnie chodzi mi o tmic taki jak ten:
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... tercoolers
Na pewno jest wiekszy niz w GT, zastanawia mnie bardziej jego porownanie do tmic z STI v5, ew. jak sie ma do wiekszych tmic z newage?
Bede wdzieczny za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
TMIC Autobahn88
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: TMIC Autobahn88
Wygląda luks, niezłe wiaderko
Fajnie byłoby, gdyby Az raczył nawiedzić ten wątek i może nas oświecił.
200 funciszy, można by rozważyć zakup kolejnego zupełnie niepotrzebnego gadżetu
Pozdrawiam
Grzegorz
Fajnie byłoby, gdyby Az raczył nawiedzić ten wątek i może nas oświecił.
200 funciszy, można by rozważyć zakup kolejnego zupełnie niepotrzebnego gadżetu
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: TMIC Autobahn88
Azrael juz mnie nawiedzil z odpowiedzia na to samo pytanie na forum turborum (mialem wrazenie, ze tutaj jak zwykle nie uzyskam odpowiedzi na swoje pytanie :))
Azrael twierdzi, ze z flat4online lepiej nie miec do czynienia - to przede wszystkim. Co do tmic nie mial zastrzezen jakichs (ale moze jeszcze zechce sie sam tutaj wypowiedziec), za to Mati stwierdzil, zeby lepiej sobie odpuscic i wstawic tmic z newage - co tez jest jakas koncepcja, ale wymagajaca kombinacji.
ten AB88 tez drobnego ciecia zdaje sie wymaga - chodzi o to, ze za wysoki jest nieco i trzeba ciac bodaj gume pod maska.
Ale fakt, ze cena zachecajaca w porownaniu z np. mrt ktory kosztuje ponad 1000$ australijskich - a ktory nawiasem mowiac wymaga podobno (znow najlepiej zapytac kogos montujacego to) tez troche kombinacji.
Pozdrawiam
Azrael twierdzi, ze z flat4online lepiej nie miec do czynienia - to przede wszystkim. Co do tmic nie mial zastrzezen jakichs (ale moze jeszcze zechce sie sam tutaj wypowiedziec), za to Mati stwierdzil, zeby lepiej sobie odpuscic i wstawic tmic z newage - co tez jest jakas koncepcja, ale wymagajaca kombinacji.
ten AB88 tez drobnego ciecia zdaje sie wymaga - chodzi o to, ze za wysoki jest nieco i trzeba ciac bodaj gume pod maska.
Ale fakt, ze cena zachecajaca w porownaniu z np. mrt ktory kosztuje ponad 1000$ australijskich - a ktory nawiasem mowiac wymaga podobno (znow najlepiej zapytac kogos montujacego to) tez troche kombinacji.
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
Re: TMIC Autobahn88
TMIC to inaczej "top mount intercooler"?
Na stronie jest wlasnie info, ze niejaki David musial przerabiac maske i dopasowac podstawe (?). :]
Tak przy okazji - co jest nie tak z flat4online konkretnie? Nie korzystalem z ich uslug ale wolalbym wiedziec co mnie moze czekac. ;)
Na stronie jest wlasnie info, ze niejaki David musial przerabiac maske i dopasowac podstawe (?). :]
Tak przy okazji - co jest nie tak z flat4online konkretnie? Nie korzystalem z ich uslug ale wolalbym wiedziec co mnie moze czekac. ;)
Subaru - the source of wanderlust. || http://mizoo.pl - foto galeria
Re: TMIC Autobahn88
Są delikatnie mówiąc niepoważni, najlepsze że nie mają nawet brytyjskiego odpowiednika NIP, czyli ogólnie raczej dziwna firma, mieliśmy z nimi mase kłopotów.
Re: TMIC Autobahn88
mizoo pisze: Na stronie jest wlasnie info, ze niejaki David musial przerabiac maske i dopasowac podstawe (?). :]
Te ulepszone tmic sa wyzsze sporo od fabrycznego, wiec troche trzeba pociac tu i owdzie, zeby sie zmiescily.
Mozna tez tmic z newage - jest chyba niewiele wyzszy, jesli w ogole, za to szerszy - i tez trzeba troche przerabiac :)
Ito mnie przeraza :)
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
Re: TMIC Autobahn88
Kuba, nie badz taki i powiedz jaki to i ile u Was kosztuje :P :)
EDIT:
http://www.airpowersystems.com/wrx/intercooler.htm - a taki APS?
EDIT:
http://www.airpowersystems.com/wrx/intercooler.htm - a taki APS?
Jacek "AMI" Rudowski
Re: TMIC Autobahn88
No to sie pochwale - zaryzykowalem i zakupilem ten TMIC APS z Y-rura prodrive jakas szpanerska... :)
W zwiazku z tym pewnie niedlugo moj seryjny z sti v5 bedzie do opchniecia, jakby ktos potrzebowal.
Do GT to w sumie upgrade :) , chociaz nie jest oczywiscie tak duzy, jak ten z New Age. Jedynie problem transportu do Polski ew. moze istniec. Ale dla chcacego... :)
Wrazeniami z nowego TMIC sie podziele jak zainstaluje i dojde do ladu z ebc, bo po problemach z przeladowaniem (1.5-1.6 bara - bo sie jeden z wezykow rozlaczyl:))
Natomiast po tych akcjach chyba zdecydowanie moge uznac okres dotarcia silnika po remoncie za zakonczony :)
Pozdrawiam
W zwiazku z tym pewnie niedlugo moj seryjny z sti v5 bedzie do opchniecia, jakby ktos potrzebowal.
Do GT to w sumie upgrade :) , chociaz nie jest oczywiscie tak duzy, jak ten z New Age. Jedynie problem transportu do Polski ew. moze istniec. Ale dla chcacego... :)
Wrazeniami z nowego TMIC sie podziele jak zainstaluje i dojde do ladu z ebc, bo po problemach z przeladowaniem (1.5-1.6 bara - bo sie jeden z wezykow rozlaczyl:))
Natomiast po tych akcjach chyba zdecydowanie moge uznac okres dotarcia silnika po remoncie za zakonczony :)
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski