Wersja US i UE
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
kocurnikov
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Wersja US i UE
Witam chciałbym poznać Waszą opinie na temat z każdej wersji. Znam różnicę między tymi modelami chodzi mi tylko o to która wersja jest według Was lepsza. Najbardziej zależy mi na opiniach o silniku 2.5 i 2.0 krążą różne opinie o każdym z nich. Ja stoję przed wyborem właśnie między tymi wersjami. Chciałbym podnieść moc nowej zabawki do ok 450 KM. Chodzi mi o całkowite zakucie silnika, zmianę turbiny oraz modyfikację towarzyszące. Która wersja lepiej się do tego nadaje??
Re: Wersja US i UE
kocurnikov pisze: Chciałbym podnieść moc nowej zabawki do ok 450 KM. Chodzi mi o całkowite zakucie silnika, zmianę turbiny oraz modyfikację towarzyszące. Która wersja lepiej się do tego nadaje??
to najlepiej wiedza tam : http://maptek.pl/pl/oferta/forester_25l_xt.php
zrobili pare Foresterów Monsterów http://maptek.pl/pl/projekty/projekty/Forester_450_44
ale chyba wtedy zawsze zmieniali na 2,5
na Twoim miejscu zadzwoniłbym do Mapteka
edit: takije mocy i dużego momentu normalny manual foresterowy nie zniesie, o zmianie skrzyni na taka z STi trzeba także pomyslec
-
kocurnikov
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Chodzi mi o imprezę a nie forka
Zmyliło Cię auto z profilu. Zastanawiam się po prostu nad zakupem imprezy tylko nie wiem z jakim silnikiem

Re: Wersja US i UE
kocurnikov pisze: Zmyliło Cię auto z profilu
cóż nie jestem jasnowidzem ale tak czy inaczej dobrym miejscem do modyfikacji jest maptek ale tez i 4turbo a silnikiem to carfit z Nowego Sacza dobrze się zajmie
co do wyboru silnika to kazdy powie, że te 2,0 były odporniejsze a 2,5 lepiej ida z dołu
jak to wygląda po zakuciu to nie wiem ale mój dotychczasowy biały wywiad raportuje, że zakucie 2,5 to też tylko tymczasowy temat (podobno kilkadziesiąt tys kilomerów) no i pistonslap w standardzie
-
prodrive1968
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru Sti
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Ja uważam że 2.0 jest mocniejszy a najlepiej przerobić na około 2.2 zakładając specjalne tłoki i wał od 2.5 ja tak zrobiłem w swoim i myślę że jest to najlepsze rozwiązanie i najmocniejsze do takiej mocy
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
kocurnikov,
ale co tylko te konie są ważne ? Dlaczego chcesz 450 KM ? Co z momentem ? Co z przebiegiem krzywej ?
Do jakiego rodzaju "pościgów" potrzebne będzie to auto (tor, proste, kjs) ?
prodrive1968 generalnie dobrze kombinuje (plus twinscroll) ale znowu, do czego ma być to auto ? Akcent na mocny dół, czy też nie ?
Pozdrawiam
Grzegorz
ale co tylko te konie są ważne ? Dlaczego chcesz 450 KM ? Co z momentem ? Co z przebiegiem krzywej ?
Do jakiego rodzaju "pościgów" potrzebne będzie to auto (tor, proste, kjs) ?
prodrive1968 generalnie dobrze kombinuje (plus twinscroll) ale znowu, do czego ma być to auto ? Akcent na mocny dół, czy też nie ?
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: Wersja US i UE
450 koni to jest potężny projekt - w moim przekonaniu bez sensu kompletnie w ulicznym aucie bo po prostu będzie to wolne w realnym świecie i kompletnie nieprzyjazne w eksploatacji.
Re: Wersja US i UE
Grzesiek_67 pisze: Akcent na mocny dół, czy też nie ?
Pokaz mi 450konna impreze z mocnym dołem...
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Azrael pisze: Pokaz mi 450konna impreze z mocnym dołem...
O proszę

Dlatego, zapytałem, czy te KM to absolutny priorytet

Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
-
Adam M.
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Mississauga, Ontario.
- Auto: 05 Subaru Legacy Wagon
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Z czego ma tu byc mocny dol z tych 2 litrow i 4 zaworow na cylinder ??? :)
Mocny dol to ma popychaczowy 3.8l czy 5l small block Chevy :)
Mocny dol to ma popychaczowy 3.8l czy 5l small block Chevy :)
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Adam M. pisze: Z czego ma tu byc mocny dol z tych 2 litrow i 4 zaworow na cylinder ??? :)
Mocny dół może być i z 2.0 l i z V36 (wraz z przyległościami) oraz dobrą mapą. Sprawa do dyskusji : co do dla kogo oznacza mocny dół ?
Taaa, amerykańskie wyroby są bardzo fajne, ciut lepsze od chińskich. Ciut.
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
-
carfit
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: nowy sącz
- Auto: RS6 MY17, JAG E-PACE, WRX by Carfit i inne
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Jak masz wolne 50K na modyfikacje to najlepszym rozwiazaniem bedzie strocker 2,35 l na zamknietym bloku , i te 50k to tak naprawde serio jak ma być dobrze i w miare bezawaryjnie, jak nie masz takiego wolnego budżetu, to zapomnij o tych mocach, albo o bezawaryjności , przykre ale prawdziwe.kocurnikov pisze:Witam chciałbym poznać Waszą opinie na temat z każdej wersji. Znam różnicę między tymi modelami chodzi mi tylko o to która wersja jest według Was lepsza. Najbardziej zależy mi na opiniach o silniku 2.5 i 2.0 krążą różne opinie o każdym z nich. Ja stoję przed wyborem właśnie między tymi wersjami. Chciałbym podnieść moc nowej zabawki do ok 450 KM. Chodzi mi o całkowite zakucie silnika, zmianę turbiny oraz modyfikację towarzyszące. Która wersja lepiej się do tego nadaje??
A swoją drogą , do czego to auto ma słuzyć ?
-
kocurnikov
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Nie musi być aż 450 KM ale chciałbym aby było w granicach 400 nie wiem jak to pójdzie w parze z Nm . Auto byłoby na weekendowe wyjazdy, wypady na tor no i do sporadycznych wieczornych pojeżdżawek. Mam nadzieje, oczywiście jak budżet na to pozwoli zająć się zawiasem i hamulcami. Wnętrze raczej wyprute - klatka i kubły. Auto jako 2 lub 3 raczej do sprawiania frajdy.
Re: Wersja US i UE
Boost is the first replacement for the displacement. (jak to niegdyś mawiali na exvitermini.com)Adam M. pisze: Z czego ma tu byc mocny dol z tych 2 litrow i 4 zaworow na cylinder ??? :)
Moim zdaniem albo jesteś turbomastahem, killujesz wszystko i ogranicza CIę tylko auto (tylko czemu nie wystartujesz w jakiś poważnej serii zamiast ganiać się z amatorami?) albo koniecznie potrzebujesz tych 400KM by być szybkim. W tym drugim przypadku tańszy będzie tuning wkładki mięsnej i ,,normalny'' setup na ulicę.kocurnikov pisze: Nie musi być aż 450 KM ale chciałbym aby było w granicach 400 nie wiem jak to pójdzie w parze z Nm . Auto byłoby na weekendowe wyjazdy, wypady na tor no i do sporadycznych wieczornych pojeżdżawek.
Skoro i tak podchodzisz do sprawy od dupy strony, to spadochron jest tańszy.kocurnikov pisze: Mam nadzieje, oczywiście jak budżet na to pozwoli zająć się zawiasem i hamulcami.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
-
kocurnikov
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Ky bardzo ciekawa wypowiedź. Na wysokim poziomie. Na przyszłość jak masz wypisywać takie pierdoły to radzę byś sobie darował. Nie potrzebnie zapychasz wątek swoimi nieudolnymi wypowiedziami.
Re: Wersja US i UE
kocurnikov, się nie masz co denerwować bo o ile często nie zgadzamy się z ky w różnych kwestiach no to w tym przypadku podpisuję się całkowicie pod jego postem. Chcesz wydać kupę kasy na 400-450 KM. i zostawić seryjne hamulce i zawias
no to stary albo nie masz pojęcia o jakieś szybszej jeździe i wiedzę swoją czerpiesz z gier typu "Need For Speed" ,albo czym prędzej zamierzasz opuścić ten padół łez





Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

-
Adam M.
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Mississauga, Ontario.
- Auto: 05 Subaru Legacy Wagon
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Hehe mocny dol z 2 litrow - jakos nie zauwazylem.Grzesiek_67 pisze: Mocny dół może być i z 2.0 l i z V36 (wraz z przyległościami) oraz dobrą mapą. Sprawa do dyskusji : co do dla kogo oznacza mocny dół ?
Taaa, amerykańskie wyroby są bardzo fajne, ciut lepsze od chińskich. Ciut.
Wiekszosc wspolczesnych amerykanskich wyrobow robiona jest w Chinach czy Meksyku.
Ja napisalem o dwoch, robionych lata temu w Stanach.
Proponuje wsiasc do starego Pontiac Bonnie i przycisnac - idzie jak lokomotywa od samego dolu, nie od 3 tys obr jak wiekszosc silnikow Subaru ( turbo czy bez turbo, zreszta 6 cylindrow tez ma ta przypadlosc )
Poza tym co to znaczy "lepszy" ???
Re: Wersja US i UE
To ja jeszcze nieudolnie dodam, że jak dla mnie możesz sobie zrobić tych kuni szeset albo i fch*plusvat. A potem jakiś Myturbin Izburnin pozamiata Cię, mając ich trzysta z kawałkiem, bo będzie szedł pełną łychą tam, gdzie Ty będziesz wrzeszczał merde! merde! merde! nerwowo szukając kotwicy.kocurnikov pisze:Ky bardzo ciekawa wypowiedź. Na wysokim poziomie. Na przyszłość jak masz wypisywać takie pierdoły to radzę byś sobie darował. Nie potrzebnie zapychasz wątek swoimi nieudolnymi wypowiedziami.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
Adam M. pisze: Hehe mocny dol z 2 litrow - jakos nie zauwazylem.
Wal do okulisty

Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: Wersja US i UE
Bez brawury. np. 600Nm od 2krpm do końca to nie jest takie w kij dmuchał. Co nie zmienia faktu, że może się bardziej nadawać do rysowania długich, czarnych krech niż sprawnego ruszania ;) Ba. Nawet 270Nm rosnące do prawie 400, to też jest kawałek wrednej siły, pchającej do przodu. Też od nikczemnych 2krpm.
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
-
Adam M.
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Mississauga, Ontario.
- Auto: 05 Subaru Legacy Wagon
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wersja US i UE
To znaczy ze ma te 600 Nm przy 2 tys obrotow ?
Wykres z hamowni mozesz zademonstrowac ?
Wykres z hamowni mozesz zademonstrowac ?
Re: Wersja US i UE
Ale po co mam prezentować coś, czego masz w US&A na pęczki? To był bodajże LS6, z kompresorem.
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Wersja US i UE
no, ale to już raczej nie w kontekście mocnego dołu w 2l, o którym mówi Adamky pisze: Ale po co mam prezentować coś, czego masz w US&A na pęczki? To był bodajże LS6, z kompresorem.

Re: Wersja US i UE
Ale to była replika skierowana do G67, a nie Adama :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy