sprzęgło do Forka 98
: 19 sie 2010, o 12:51
Witam,
od pewnego czasu pojawił sie problem moim zdaniem pochodzący od zużytego sprzęgła. Problem polaga na tym, że kiedy Forek jest zimny to czasami ( choc nie jest to regułą) szarpie przy ruszaniu. Sprawdzałem poduchy i sa sprawne. Po przejechaniu paru kilometrów, mozna powiedziec kiedy wózek jest zagrzany problem ustępuje i można ruszać płynnie.
Moje pytanie ?
1, czy ktoś spotkał sie juz z takimi objawami i czy faktycznie kończy sie sprzegło ( dodam, że Forek ma przejechane 203 tys. i chyba nic przy sprzęgle nie było ruszane )
2. jakie dokładnie tam jest sprzęgło ( Forester 2.0. 122 koniki. 1998r. )
2. wiem, że to sie okaże po rozebraniu sprzęgła ale czy w gre wchodzi wymiana koła zamachowego, jakiej firmy sprzęgło polecacie
a tak przy okazji czy w tym modelu z tego rocznika wystepuje filtr przeciwpyłkowy lub jakis inny, gdyż pod schowkiem z prawej strony znajduje sie oryginalnie zaślepione miejsce i teraz nie wiem czy szukać gdzie indziej czy poprostu go nie ma. Dodam, że forek jest z klimą, choć to chyba nie ma większego znaczenia dla samego filtra.
Pytam dlatego, że przy złej pogodzie ( opadach deszczu ) strasznie parują szyby ( co jest zrozumiałe) lecz dmuchawa miernie sobie radzi z ich odparowaniem ( a dodam że dbam o ich czystość czyli to na pewno nie zanieczyszczenia). Jak ledwo radzi sobie z odparowaniem przedniej to juz z bocznymi wogóle. Kanały raczej są drożne bo na 4 wiatr chce zerwac czuprynę z łysiny.
Przy włączonej klimie problem oczywiście znika sam, choc kiedy sie ją wyłączy to od nowa to samo.
Układ chłodzenia jest szczelny bo płyn nie ubywa.
A może te typy tak mają?
od pewnego czasu pojawił sie problem moim zdaniem pochodzący od zużytego sprzęgła. Problem polaga na tym, że kiedy Forek jest zimny to czasami ( choc nie jest to regułą) szarpie przy ruszaniu. Sprawdzałem poduchy i sa sprawne. Po przejechaniu paru kilometrów, mozna powiedziec kiedy wózek jest zagrzany problem ustępuje i można ruszać płynnie.
Moje pytanie ?
1, czy ktoś spotkał sie juz z takimi objawami i czy faktycznie kończy sie sprzegło ( dodam, że Forek ma przejechane 203 tys. i chyba nic przy sprzęgle nie było ruszane )
2. jakie dokładnie tam jest sprzęgło ( Forester 2.0. 122 koniki. 1998r. )
2. wiem, że to sie okaże po rozebraniu sprzęgła ale czy w gre wchodzi wymiana koła zamachowego, jakiej firmy sprzęgło polecacie
a tak przy okazji czy w tym modelu z tego rocznika wystepuje filtr przeciwpyłkowy lub jakis inny, gdyż pod schowkiem z prawej strony znajduje sie oryginalnie zaślepione miejsce i teraz nie wiem czy szukać gdzie indziej czy poprostu go nie ma. Dodam, że forek jest z klimą, choć to chyba nie ma większego znaczenia dla samego filtra.
Pytam dlatego, że przy złej pogodzie ( opadach deszczu ) strasznie parują szyby ( co jest zrozumiałe) lecz dmuchawa miernie sobie radzi z ich odparowaniem ( a dodam że dbam o ich czystość czyli to na pewno nie zanieczyszczenia). Jak ledwo radzi sobie z odparowaniem przedniej to juz z bocznymi wogóle. Kanały raczej są drożne bo na 4 wiatr chce zerwac czuprynę z łysiny.
Przy włączonej klimie problem oczywiście znika sam, choc kiedy sie ją wyłączy to od nowa to samo.
Układ chłodzenia jest szczelny bo płyn nie ubywa.
A może te typy tak mają?