TPS,a AT...
: 29 paź 2010, o 18:07
Witam!
A może mała refleksja??
Może komuś się kiedyś przyda...
Dziś robiłem pewne Subaru,z AT...i jeśli kiedyś odczytacie błąd 31,to nie koniecznie to może być TPS.
Jeśli wyświetli Wam sie taki komunikat,w ECU,to może być to także awaria dropping resistora,który jest odpowiedzialny,za ciśnie,w AT.Powinien mieć on oporność...ale,to już chyba ostatnio pisałem??
między 9-15 omów.Prócz tego powinien także zapisać się błąd w AT,a mianowicie pod tytułem 75,line pressure duty selonoid.
Pozdrawiam.
A może mała refleksja??
Może komuś się kiedyś przyda...
Dziś robiłem pewne Subaru,z AT...i jeśli kiedyś odczytacie błąd 31,to nie koniecznie to może być TPS.
Jeśli wyświetli Wam sie taki komunikat,w ECU,to może być to także awaria dropping resistora,który jest odpowiedzialny,za ciśnie,w AT.Powinien mieć on oporność...ale,to już chyba ostatnio pisałem??

Pozdrawiam.