Dla marzących o ciepłej dupce w antyku
: 19 gru 2010, o 13:04
Nie wiem, czy temat już się nie pojawił, tamtej zimy była to rzecz nie do znalezienia na obu forach, więc teraz bez szukania (brak czasu i chęci) zabrałem się za robotę. Reanimując maty grzejne w fotelach dokonałem pomiarów ich rezystancji co wszem i wobec pragnę rozgłosić, a więc:
oparcie nr1 - 7,06 Ω, nr2 - 7,3 Ω
siedzisko nr1 - 5,7 Ω, nr2 - 6,06 Ω.
Pomiary wykonane miernikiem labolatoryjnym (nie cudem z marketu za 20zł), wyniki już po odjęciu oporu kabli.
Fotel nr 2 to fotel pasażera, maty miał całkowicie sprawne, pomiar wykonany zaraz po wyjęciu z auta - temp.ok - 15°C, natomiast fotel nr 1 to fotel kierowcy, mierzone maty miały temp pokojową, i w wyniku ich przepalenia miały nieco skrócony przewód grzejny ( kilka cm ).
oparcie nr1 - 7,06 Ω, nr2 - 7,3 Ω
siedzisko nr1 - 5,7 Ω, nr2 - 6,06 Ω.
Pomiary wykonane miernikiem labolatoryjnym (nie cudem z marketu za 20zł), wyniki już po odjęciu oporu kabli.
Fotel nr 2 to fotel pasażera, maty miał całkowicie sprawne, pomiar wykonany zaraz po wyjęciu z auta - temp.ok - 15°C, natomiast fotel nr 1 to fotel kierowcy, mierzone maty miały temp pokojową, i w wyniku ich przepalenia miały nieco skrócony przewód grzejny ( kilka cm ).