Wspomaganie kierownicy...zanika
: 10 sty 2011, o 14:39
Otóż problem jest następujący. Przy normalnej jeździe wspomaganie jest i wszystko ok. Problem pojawia się podczas szybkiego kręcenia kółkiem - zostało to namierzone na pachołkolandi, czyli próbach kjs-owych, gdzie trzeba się trochę szybko nakręcić, zapiąć szybką kontrę (pierwsza kontra lekko, ale zaraz kolejne już ciężko). Po takim szybkim "nakręceniu" się wyjadę dajmy na to prostą i wspoma wraca. Magiel cieknący (ale nie na tyle, żeby trzeba było dolewki płynu robić) i tu pytanie co jeszcze i przede wszystkim jak sprawdzać. Poziom płynu oczywiście w normie (i ciepły i zimny). Robiłem też próbę w miejscu - kręciłem szybko od lewej do prawej (lekki ruch, bez pełnych obrotów kierą), a raczej ruszałem nie kręciłem to w lewo to w prawo i po kilku takich szybkich ruchach skuteczność wspomagania też spada. To, że magiel do regeneracji to się liczę, bo spocony, ale czy można zużyciem samego magla to wytłumaczyć? Co dziwne teraz w zimie nie zauważam takich problemów za bardzo - a na śliskim jak wiadomo od kontry do kontry jak to w Subaru
Pomocy 
Pojazd to Impreza 98 n/a 2.0


Pojazd to Impreza 98 n/a 2.0