Przerobienie seryjnego tłumika w WRX 06'
: 4 lut 2011, o 11:28
Wiem, żę temat był wałkowany wielokrotnie, ale odpowiedzi na moje pytania ciężko znaleźć więc proszę o konkretne info:
A czy warto zrobić tak (wersja ekonomiczna) - cel poprawienie elastyczności plus mały przyrost mocy- Samochód WRX 2,5 06'
1. wyrzucić wszystkie katalizatory i zastąpić je wstawiona rurą
2. po pkt 1. rozumiem,że muszę przerobić down- pipe (czy jeszcze jakiegoś ,,pip'a?)
3. robię konieczny remap
Założenie wydech zostaje fabryczny
Pytania:
1. jakie koszty (jestem z okolic poznania więc Maptek - wyczytałem, że na sam remap jest promocja
2. Co zyskam?
3. Czy jest to możliwe na seryjnym wydechu?
4. czy będzie głośniej i jak zmieni się dźwięk wydechu?
PS wyczytałem, że fabryczne mapy są dobre tylko do codziennej jazdy, a do upalania to już robi się niebezpiecznie dla silnika - czy jest tak?
A czy warto zrobić tak (wersja ekonomiczna) - cel poprawienie elastyczności plus mały przyrost mocy- Samochód WRX 2,5 06'
1. wyrzucić wszystkie katalizatory i zastąpić je wstawiona rurą
2. po pkt 1. rozumiem,że muszę przerobić down- pipe (czy jeszcze jakiegoś ,,pip'a?)
3. robię konieczny remap
Założenie wydech zostaje fabryczny
Pytania:
1. jakie koszty (jestem z okolic poznania więc Maptek - wyczytałem, że na sam remap jest promocja
2. Co zyskam?
3. Czy jest to możliwe na seryjnym wydechu?
4. czy będzie głośniej i jak zmieni się dźwięk wydechu?
PS wyczytałem, że fabryczne mapy są dobre tylko do codziennej jazdy, a do upalania to już robi się niebezpiecznie dla silnika - czy jest tak?