Strona 2 z 3

Re: polecane warsztaty

: 3 gru 2017, o 21:45
autor: siczka
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z serwisem RS Service z Krzyżanowic blisko Opola ?
Warsztat ma stronę na fajsie i to tyle co wyszukałem na necie.
Pozdrawiam

Re: polecane warsztaty

: 5 gru 2017, o 09:23
autor: SAAB2.3AERO
Witam, szukam dobrego fachowca od blacharki. Najlepiej w mazowieckim ale jak bedzie artysta gdzies indziej to nie problem.

Re: polecane warsztaty

: 22 gru 2017, o 19:22
autor: Mieszko
Czy ktoś ma doświadczenie z tymi serwisami?

http://www.bady-cars.pl/uslugi.php

http://czesci-subaru.pl/

Re: polecane warsztaty

: 31 gru 2017, o 14:32
autor: 13porte
Ja polecam JARCAR w Józefowie.

Wielokrotnie byłem i kilku moich znajomych też zadowolonych - w okolicach Warszawy wg mnie - najlepiej, uczciwie, niezbyt drogo ( co nie znaczy, że tanio ), ale uczciwie.

https://jarcarservice.pl/

Re: polecane warsztaty

: 11 sty 2018, o 13:48
autor: sanitex-eko
Witam wszystkich.
Od niedawna mam Subaru Forester SH 2,0D. Czeka mnie wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Czy ktoś może polecić sprawdzony warsztat w okolicy Jeleniej Góry.
Pozdrawiam.

Re: polecane warsztaty

: 11 sty 2018, o 14:07
autor: Konto usunięte

Re: polecane warsztaty

: 11 sty 2018, o 15:18
autor: sanitex-eko
OK. Dzięki. Już sprawdziłem. Dla porównania ta sama usługa w Subaru w Jeleniej Górze jest ponad 700 zł droższa.
A może zna ktoś jakiś nie autoryzowany warsztat bliżej Jeleniej Góry.
Pozdrawiam :thumb:

Re: polecane warsztaty

: 11 sty 2018, o 16:04
autor: Konto usunięte
Nie zastanawiaj się, jedź do MTS. Sądzę że lepszych fachowców od Subaru w dolnośląskim, a i nie tylko, nie ma.

Re: polecane warsztaty

: 11 sty 2018, o 18:55
autor: sanitex-eko
OK. Bez komentarza.

Re: polecane warsztaty

: 16 sty 2018, o 10:56
autor: pawel007
Jakiś warsztat w Olsztynie lub okolicach ( warm.-mazur.)? Ktoś słyszał ?
Do przeglądów/ wymiany olejów itp.

Re: polecane warsztaty

: 17 sty 2018, o 12:48
autor: Tomek10
Witajcie
Możecie polecić warsztat ogarniający Subaru, w okolicy Tychów, Bierunia?

polecane warsztaty

: 19 lip 2018, o 10:23
autor: bus_aru
Dzień dobry wszystkim forumowiczom.

To mój pierwszy post więc wypada zacząć od pozdrowienia dla całego forum. Jestem użytkownikiem Forestera XT rocznik 2006. Auto już trochę przejechało (>300kkm) i silnik niedomaga. Jeżeli nie sprzedam (a się nie zanosi) będę robił generalny remont lub wymianę silnika lub wstawiał nowy shortblock. Opcji jest jak wiadomo wiele i jeszcze nie wiem na co się zdecyduję. Tymczasem przeglądam oferty i szukam opinii o warsztatach. O powszechnie polecanych (i niestety drogich) wiem i z niektórych korzystałem ale z różnym efektem. Poszukuję jakiejś alternatywy i znalazłem taką ofertę:

https://allegro.pl/silnik-subaru-imprez ... 13715.html

Czy ktoś z forumowiczów korzystał lub ma jakąś wiedzę o fachowości warsztatu i jakości usług?

Będę wdzięczny za każde info o tym warsztacie lub innych, znanych Wam mechanikach, których możecie polecić.
Mieszkam w Gorzowie Wlkp. i tutaj nie ma mechaników specjalizujących się w Subaru.

Jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje.

Re: polecane warsztaty

: 24 lip 2018, o 22:57
autor: marcin.rogala1981
Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca właśnie na wakacje ściągnęli śmy z Anglii Legacy piątej generacji silnik był kompletnie przegrzany robiliśmy generalny remont i teraz autem osobiście wracam do Anglii Jeżeli będziesz chciał to napisz do mnie Aha jest to województwo dolnośląskie okolice Wrocławia.[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 7f64e0.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 9c1ffc.jpg[/IMG]

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


polecane warsztaty

: 30 lip 2018, o 12:15
autor: bus_aru
Cześć
Dzięki za info. Wysłałem ci priv.
Pozdrawiam,

polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 07:48
autor: bus_aru
marcin.rogala1981 pisze:
24 lip 2018, o 22:57
Witam Gdybyś był zainteresowany mogę polecić tobie mojego ojca
Dzięki za info i numer tel. Nie szukam autoryzowanego serwisu bo te są znane. Mam silnik do gen. remontu, który chcę zrobić na OEM-owych częściach i potrzebuję rzetelnego fachowca, który się na tym zna. Potrafi pomierzyć i ocenić stan podzespołów silnika, wymienić co trzeba i złożyć zgodnie z manualem i sztuką do kupy żeby prawidłowo działało. Auto leciwe (2006 r), nie do sprzedania za cenę, która zwróciłaby chociaż połowę włożonych w nie przez 7 lat (tyle jest u mnie) dukatów więc zostaje u mnie. Nie chcę wydać kilku tysi na nowe części i nie mieć sprawnego silnika, dlatego szukam fachowej alternatywy dla autoryzowanych serwisów, które raz, że nie chcą się za bardzo podjąć takiej naprawy, dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju i trzy, całkowity koszt remontu jest bliższy kilkunastu niż kilku tysięcy.

Re: polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 09:04
autor: barbie
bus_aru pisze:dwa nie dają gwarancji, że po remoncie na częściach OEM silnik nie będzie brał oleju
Takiej gwarancji nikt Ci nie da, albo skłamie. Niektóre Subaru brały olej już w momencie wyjazdu z fabryki, inne nie biorą nic przez 12 lat (tfu tfu!). I to wcale nie znaczy, że te pierwsze są zepsute. Wg Subaru zużycie oleju do 1l/1000km jest normalne, a to oznacza, że nikt Ci nie obieca, że nie będzie brać.

polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 15:12
autor: bus_aru
Teoretycznie masz rację, ale w praktyce nie wyobrażam sobie klienta, dla którego zużycie oleju na poziomie 1 dm3/1kkm w aucie opuszczającym fabrykę było by akceptowalne. No może do czasu dotarcia silnika to jeszcze ale później? Inne firmy w user manualach też dla bezpieczeństwa procesowego zastrzegają takie zużycie jako dopuszczalne ale nie spotkałem się z takim przypadkiem.
Nie chodzi mi też o "cyrograf podpisany własną krwią :-) " ale o rzetelność i poczucie odpowiedzialności wykonawcy remontu. Gdy renomowany, autoryzowany serwis informuje mnie, że w wyniku wykonanego przez nich remontu silnika na OEM częściach, za który zapłacę kilkanaście kPLN nie zmniejszy się brania oleju, które w tym czasie wynosiło niespełna 1,0 dm3/1kkm to po co mi taki remont? Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Pozdrawiam,

polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 15:31
autor: Chloru
bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach
W celu zmniejszenia spalania oleju? Niekoniecznie...

polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 17:50
autor: akir
Będzie głośniej, ale żeby miał brać mniej?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


polecane warsztaty

: 1 sie 2018, o 18:46
autor: Alan, Alan, Alan!
bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.

Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.

1l/1000km już za dużo.

polecane warsztaty

: 2 sie 2018, o 07:26
autor: bus_aru
Alan, Alan, Alan! pisze:
1 sie 2018, o 18:46
Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy
Jest tak j/w czyli albo szlif i wymiana gratów OEM albo shortblock. Tymczasem łudzę się, że to 1-sze będzie prawie tak samo skuteczne jak 2-gie i do tego tańsze. Tyle, że czytając o doświadczeniach innych użytkowników efekt tzw. naprawy głównej to niestety trochę loteria.
Pozdrawiam,

polecane warsztaty

: 3 sie 2018, o 23:51
autor: skwaro
Alan, Alan, Alan! pisze:
1 sie 2018, o 18:46
bus_aru pisze:
1 sie 2018, o 15:12
Alternatywą jest oczywiście zakucie na tuningowych częściach lub nowy short block. W obu przypadkach to koszt cirka 20 kPLN a tyle nie jest warte całe moje auto.
Zakucie może ewentualnie zwiększyć zużycie oleju. Kute tłoki są luźniej pasowane. Trzy znane mi, sprawne STI na zakutych gratach brały między 0.5 a 0.7/1000kkm.
Ja mam zakuty na ciasno pasowanych i tfu tfu nie zauważyłem zużycia przez 10kkm od remontu.

Jeżeli używasz auta do normalnej jazdy i nie planujesz mu znacząco podnosić mocy, to bym nie szedł w kute. Kute są mocniejsze, ale za to mniejsze przebiegi osiągają. Jak się tłucze, to się wytłucze.

1l/1000km już za dużo.
Zależy z jakiego stopu są tłoki, np. Mahle ze stopu 4032 praktycznie nie biorą oleju bo są ciasno pasowane (tylko dwie setki luźniej niż seria), natomiast Mahle ze stopu 2618 już biorą olej bo mają większą wytrzymałość ale i luźniej są pasowane.

polecane warsztaty

: 24 kwie 2019, o 09:43
autor: Kondzior
Witam wszystkich
To mój pierwszy post dlatego proszę o wyrozumiałość 😊
Z racji zbliżającego się przeglądu na 200k czy moglibyście polecić jakiś warsztaty w okolicy Krakowa/ Myślenic?
Z góry dziękuję

polecane warsztaty

: 11 cze 2019, o 20:33
autor: -_Arturo_-
Ja się podpinam pod temat serwisu z Krakowa, albo okolic. Bo nie za bardzo mi się chce do carfitu do Nowego Sącza jeździć.

I czy ktoś możne zna szamana od subaru z Krakowa z Królowej Jadwigi ?

polecane warsztaty

: 12 cze 2019, o 09:42
autor: So What!
W Krakowie z nieASO polecany był:
- Gawin na Królowej Jadwigi oraz
- A&G Serwis na Klimeckiego: https://www.agserwis.net/
Z tego pierwszego nigdy nie korzystałem. Do drugiego jeżdżę regularnie i jestem bardzo zadowolony.