Skrzynia WRX problemy
: 30 mar 2011, o 17:38
Od jakiegoś czasu trawią moją skrzynkę problemy.
1. Nie wchodzi jedynka. Tzn. Na światłach przy próbie zapięcia pierwszego biegu jest wyraźny opór na lewarku. Czasami pomaga puszczenie sprzęgła i ponowne jego wciśnięcie. Czasem nie i trzeba wrzucić dwójkę i jedynkę. Nie ma żadnych zgrzytów przy zapinaniu jedynki tylko opór lewarka. Jak auto się delikatnie toczy to z wrzuceniem jedynki nie ma najmniejszych problemów.
2. Wczoraj pojawił się gorszy objaw. Podczas przyspieszania na trzecim biegu coś mocno zaturkotało. Dzisiaj miałem chwilę czasu i są takie objawy:
Na trzecim biegu w okolicach 2800-3000 obr. słychać turkotanie, grzechotanie wydobywające się spod lewarka (mieszka). Tylko na trzecim biegu i żeby to terkotanie wywołać trzeba go "poszukać" w w/w przedziale obrotów. Poza tym powiedzmy do 2500 i powyżej 3000 jak się, podczas jazdy, dociśnie lewarek w lewo lub prawo to słychać i czuć na lewarku terkotanie.
Podczas dzisiejszych testów raz czy dwa zauważyłem, że podczas deliakatnego przyspieszania lewarek wykonywał szybkie ruchy przód-tył.
Poza tym nie jestem pewien czy nie do końca wbiłem trójkę czy raczej ona sama wypadła na luz. (to już z nerwów)
3. Trzeci problem to nie zawsze wchodzący wsteczny. To pewnie przy w/w to żaden problem.
Auto WRX Bugeye EU nie upalany, ze sprzęgła też nie strzelałem
1. Nie wchodzi jedynka. Tzn. Na światłach przy próbie zapięcia pierwszego biegu jest wyraźny opór na lewarku. Czasami pomaga puszczenie sprzęgła i ponowne jego wciśnięcie. Czasem nie i trzeba wrzucić dwójkę i jedynkę. Nie ma żadnych zgrzytów przy zapinaniu jedynki tylko opór lewarka. Jak auto się delikatnie toczy to z wrzuceniem jedynki nie ma najmniejszych problemów.
2. Wczoraj pojawił się gorszy objaw. Podczas przyspieszania na trzecim biegu coś mocno zaturkotało. Dzisiaj miałem chwilę czasu i są takie objawy:
Na trzecim biegu w okolicach 2800-3000 obr. słychać turkotanie, grzechotanie wydobywające się spod lewarka (mieszka). Tylko na trzecim biegu i żeby to terkotanie wywołać trzeba go "poszukać" w w/w przedziale obrotów. Poza tym powiedzmy do 2500 i powyżej 3000 jak się, podczas jazdy, dociśnie lewarek w lewo lub prawo to słychać i czuć na lewarku terkotanie.
Podczas dzisiejszych testów raz czy dwa zauważyłem, że podczas deliakatnego przyspieszania lewarek wykonywał szybkie ruchy przód-tył.
Poza tym nie jestem pewien czy nie do końca wbiłem trójkę czy raczej ona sama wypadła na luz. (to już z nerwów)
3. Trzeci problem to nie zawsze wchodzący wsteczny. To pewnie przy w/w to żaden problem.
Auto WRX Bugeye EU nie upalany, ze sprzęgła też nie strzelałem