Strona 1 z 1
Forester i pytanie za 100 pkt
: 31 mar 2011, o 12:53
autor: Konto usunięte
chyba czeka mnie wizyta u konowała od mechaniki
przy skręcaniu w prawo (przy prędkości 60 km/h i skręcie większym jak 45 stopni) odgłos jaki wydaje tył można porównać do ocierania metalu o metal
przy skręcaniu z mniejszą prędkością problem nie ujawnia się
na szybko-
co to może być?
zawieszenie?
czy ki uj

Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 31 mar 2011, o 12:59
autor: Azrael
Może rozpadło Ci się łożysko. Albo blacha ociera o tarczę hamulcowa - takie najbardziej typowe.
Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 31 mar 2011, o 13:02
autor: Konto usunięte
czyli będę do Was jechał na dniach
łożysko-ile ten "bul" może być wart?
blacha o tarcze że ociera- może byc tak? o szok że tak powiem

Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 1 kwie 2011, o 11:04
autor: SEBA_M
Weź pod uwage też łożyska w dyfrze. Przerabiam właśnie temat. Łożyska w kołach zdrowe, a w dyfrze po wymianie nastała cisza na zakretach przez ciebie opisywanych.
Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 1 kwie 2011, o 14:29
autor: marcellus
ja mialem kiedys podobnie w corolli, co prawda troche prostsze autko, ale okazalo sie ze to klocki w pewnych sytuacjach dotykaja tarczi jest taki wlasnie dzwiek metalu o metal, proponuje w takiej sytuacji lekko przyhamowac i jesli dzwiek zniknie to klocki... u mnie byly do wymiany, ewentualnie zasyfione prowadnice w zaciskach i klocek nie ma gdzie "pracowac"
Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 9 kwie 2011, o 20:49
autor: Konto usunięte
u w morde wali jak młotem w kowadło
nie mam na co czekać
widzę to czarno

kurwa

Re: Forester i pytanie za 100 pkt
: 14 kwie 2011, o 13:17
autor: Konto usunięte
4 godzinki walki w 4 turbo
i wiemy ze nic nie wiemy
po 9.05 coś więcej się dowiemy-forczysław

idzie na cały dzień w łapy "doktorów"